Végre ott voltunk a King's Cross Pályaudvaron, azon belül a 9 és 3/4. vágányon. Igazi csodának éreztem hogy végre ott lehetek. Már nagyon vártam, hogy induljon a vonat és hogy végre a Roxfortban lehessek.
Miközben feltették a csomagjaimat a vonatra, elköszöntem anyától és megígértem hogy minden héten fogok írni neki levelet. Felszálltam a vonatra, ami szinte azonnal el is indult.
Az ablakból integettem anyának, majd elindultam ülőhelyet keresni magamnak.Szerencsétlenségemre majdnem az összes fülke tele volt, amelyik meg nem, onnan elküldtek engem különféle indokokkal. Már majdnem fél órája bolyongtam a vonaton, amikor az egyik fülkében megláttam egy lányt teljesen egyedül. Nem sok reménnyel, de benyitottam.
- Szia! Szabad ez a hely? - kérdeztem reménytelenséget tükröző arckifejezéssel.
- Igen, ülj csak le. - válaszolta a már Roxforti talárt viselő barna hajú lány.
- Egyébként, téged hogy hívnak? - tette félre a könyvet amit épp olvasott.
- Cora Astrina Maximoff vagyok. És te?
- Hermione Granger. - mondta, majd kezet fogtunk.
- Te a Skarlát boszi lánya vagy? Te is tudsz dolgokat lebegtetni a kezeddel? - kérdezte csillogó szemekkel.
- Igen. - válaszoltam, majd az erőmmel felemeltem a lány mellett lévő táskát, aki ezen nagyon meglepődött.
- Váó. Pálcával is tudsz varázsolni? - kérdezte.
- Igen, tudok. - majd elővettem a varázspálcámat - Wingardium Leviosa - mondtam a varázsigét, majd a táska ismét lebegni kezdett.
- A te pálcádnak mi a magja? - kíváncsiskodott Hermione.
- Egyszarvúszőr. Neked?
- Sárkány-szívizomhúr. -mondta büszkén.
- Te másodéves vagy? - kérzedtem.
- Igen. Neked ez lesz az első éved? Tavaly nem láttalak a Roxfortban. Nem annyi idős vagy mint én? - kérdezte meglepődve.
- De igen, csak tavaly én mugli iskolába jártam. Viszont idén anyukámmal úgy döntöttünk, hogy jobb lenne ha varázsló iskolába járnék, mivel még nem tudom jól használni az erőmet, és mert apukám révén én is varázsló vagyok, szóval itt meg tudnék tanulni pálcával is varázsolni.
- Ez érdekes, hogyhogy felvettek téged úgy hogy mostanáig mugli suliba jártál? - érdeklődött Hermione.
- Úgy, hogy egy héttel ezelőtt vizsgáznom kellett az egész elsőéves tananyagból. De nem volt olyan vészes. - legyintettem.
- Ugye, szerintem se. Ezt is csak Ron és Harry gondolják másképp. - mondta szemforgatva.
- És ők kik?
- A barátaim, Ron Weasley és Harry Potter. - válaszolt mosolyogva Hermione.
- Harry Potter? Az egyetlen aki megmenekült Tudod Kitől? - sokkolódtam le.
- Igen, ő. -mondta.
- Azta. De ők most hol vannak? - érdeklődtem.
- Nem tudom, itt kéne lenniük. Talán csak nem találtak meg engem, végül is elég nagy ez a vonat. - gondolkodott el.
- Igazad lehet.
Nem sokkal később a Roxfort Express elérte a célállomását, majd Hermioneval együtt leszálltunk. A peronon egy nagyon magas, szakállas ember várt minket.
YOU ARE READING
A Maximoff lány és a Titkok Kamrája (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/
FanfictionSziasztok! Cora Astrina Maximoff vagyok. Igen, a híres Skarlát Boszorkány, Wanda Maximoff lánya. Az apámat sajnos nem ismerem, mivel még kiskoromban meghalt az Első Varázslóháborúban, Tudjuk Ki miatt. Mivel apám varázsló volt, így félig én is az vag...