10. fejezet

256 6 0
                                    

Az év vége hamar eljött és mi mind felsorakoztunk az állomáson a vonatot várva. Az év hátralévő részében már semmi lényeges nem történt, a tanítás a rendes körülmények között folytatódott.

Épp Harryékkel beszélgettem, a vonatra várva, amikor megpillantottam, tőlünk néhány méterre Dracot.

- Egy pillanat srácok, mindjárt visszajövök. - hagytam ott őket, majd a tejföl szőke fiúhoz futottam.

- Szia Draco! - köszöntem neki.

- Ööö... Szia, mit akarsz? - kérdezte flegmán.

- Csak kellemes nyarat és jó pihenést akartam kívánni. - mosolyogtam rá, majd szorosan megöleltem.

- Szia! - hagytam ott a megszeppent és elvörösödött fiút.

- Gyere Cora! Szálljunk fel! - szólt rám Hermione, mivel közben a vonat is befutott.

Mind a négyen felszálltunk, majd szabad ülőhelyet kerestünk.

Az út gyorsan eltelt. Sokat beszélgettünk a baziliszkusszal és Voldemorttal való csatánkról, a nyári terveinkről, és persze a jövő tanévről.

Pontosan délután 4-kor érkeztünk meg a King's Cross Pályaudvarra, ahol már mindenkire várt valaki.

- Hát, akkor jövőre találkozunk! - öleltem meg a többieket.

- És ne felejtsetek el írni, oké? - néztem rájuk komolyan, majd nevetésben törtünk ki.

- Oké. - felelték mindhárman, majd mégegy utolsó nagy ölelés után mindenki a maga útjára indult.

Az idei tanévben fantasztikus barátokra tettem szert, és rengeteg új embert ismertem meg. Őszintén mondhatom, hogy már alig várom a jövő tanévet, hogy újra láthassam a barátaimat és persze Dracot.

_______________________________________

Hát ez lenne a történet vége.

A folytatással hamarosan jelentkezem, ami "A Maximoff lány és az Azkabani fogoly" címmel lesz megtalálható.

Addig is jó tavaszi szünetet és Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek!

A Maximoff lány és a Titkok Kamrája (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora