Dracohoz és hozzám csatlakozott pár Mardekáros is, és elkísértek minket a gyengélkedőre.
Ott két barátja feltette őt az egyik ágyra és vártuk, hogy jöjjön egy nővér.
De hamar kiderült, hogy hiába jöttünk, mert amint Harryt is idehozták, elküldték Dracot velünk együtt, amit részben megértettem, amikor hallottam, hogy Harrynek csontot kell növesztenie, mert Lockhart ahelyett, hogy meggyógyította volna, véletlenül eltűntette a a karjából a csontot.
Dracoék a gyengélkedőről egyenesen a Mardekár klubhelységéhez mentek, én is elkísértem őket odáig.
- Szédülsz még Draco? - kérdeztem a még mindig elég sápadt fiútól.
- Mit kíváncsiskodsz? - förmedt rám.
- Bocs, hogy érdekel, hogy hogy vagy. - akadtam ki a bunkóságán.
- Hát ne érdekeljen. - mondta, majd beviharzott a klubhelységükbe.
Még a barátai is meglepetten néztek utána.
- Ne vedd magadra, biztos agyrázkódást kapott. - állapította meg Monstro.
- Nem vettem, de szerintem idáig is ilyen volt. - mondtam lemondóan.
- Na, megyek. Sziasztok! - köszöntem el tőlük.
- Szia! - mondták egyszerre.
Intettem nekik, majd elindultam a Griffendél klubhelységébe. Ott találkoztam Hermioneval és Ronnal.
- Sziasztok! - köszöntem nekik.
- Szia! - fordultak felém.
- Minek segítettél Malfoynak? - kérdezte Ron.
- Mert azt hittem, hogy megsérült. Nem láttad mekkorát esett? - magyarázkodtam.
- De nem kellett volna segítened annak a féregnek. - mondta dühösen a fiú.
- Bocsi, de attól még, hogy bunkó velünk, nekünk nem kell annak lennünk vele. Így talán majd észreveszi magát, és ki tudja, lehet, hogy kedvesebb lesz hozzánk. - háborodtam fel.
- Ezt te se gondoltad komolyan. Malfoy ennyitől nem fog megváltozni. - mondta a vörös hajú.
- Tudom, már rájöttem. De talán majd egyszer megváltozik. - indultam el a hálókörletem felé.
Este tanultam még egy kicsit bájital tanra, aztán lefeküdtem aludni.
Másnap Harry elmesélte, amit éjjel hallott a gyengélkedőn. Kővé dermesztettek egy fiút és már Dumbledore Professzor is biztos benne, hogy újra kinyitották a Titkok Kamráját.
- Újra? Vagyis egyszer már kinyitották a Kamrát? - értetlenkedett Hermione.
- Hát persze, tiszta sor. Lucius Malfoy nyitotta ki, még mikor ide járt. Most pedig Draco a tettes. - vádaskodott Ron.
- Nem hiszem. Draco elítéli a nem tiszta vérűeket, de nem ölné meg őket. - vágtam rá egyből.
- De lehet hogy tévedsz. Majd megtudjuk, hogyha elkészül a Százfűlé főzet. - mondta Hermione.
- Meséld már el, miért főzzük ezt a bájitalt fényes nappal, egy lány wc kellős közepén. Nem félsz, hogy le fogunk bukni? - kérdezte Ron.
- Nem. - nevetett Hermione.
- Ide senki nem jön be. - nyugtatta meg a fiút.
- Miért? - értetlenkedett a vörös hajú.
- Mirtill miatt. - válaszolta Hermione.
YOU ARE READING
A Maximoff lány és a Titkok Kamrája (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/
FanfictionSziasztok! Cora Astrina Maximoff vagyok. Igen, a híres Skarlát Boszorkány, Wanda Maximoff lánya. Az apámat sajnos nem ismerem, mivel még kiskoromban meghalt az Első Varázslóháborúban, Tudjuk Ki miatt. Mivel apám varázsló volt, így félig én is az vag...