1.

340 12 2
                                    

Byl normální školní den, konkrétně pondělí. Jak já to pondělí nesnáším. Máme do 15:35. Měli jsme češtinu, matiku, ájinu, tělák, pak jsme šli na oběd. Po obědě jsme měli hudebku, a na konec bylo VkO.

Když jsme měly VkO tak jsme si s holkama jen povídali, protože je podle mě Občanka úplně nepotřebný předmět. Protože je naše učitelka na občanku i naše třídní, tak se nám chystala oznámit to, že se bude konat výměnný pobyt do Jižní Koreji.

Jakmile jsme s holkama slyšeli slovo 'Jižní Korea' tak jsme hned zpozorněli. Já se modlila aby vybrala na ten výměnný pobyt nás tři protože tam bylo pět volných míst. Bylo to jako kdyby Pán Bůh vyslyšel mojí prozbu, vybrala nás tři a ještě Honzu a Marka.

Já byla tak nehorázně šťastná, snažila jsem se udrže abych nezačala skákat až do stropu, no jako povedlo se mi to, docela. Sice jsme nezkákaly do stropu, ale začali jsme pištět jak malí holky, když dostanou pod stromeček nádhernou Barbie.

Celá třída na nás koukala jak na debili. Možná se někdy chováme jak malí holky to jo, ale možná přesně proto jsme BFFs.

Učitelka nám oznámila že odjíždíme za čtrnáct dní. Hned jsem si začala balit. Měli jsme tam jet na 3 roky.

*********************************
Takže, neměla jsem co dělat, tak jsem šla psát. Kapitoly budou trochu kratší.

Záhadný TaehyungKde žijí příběhy. Začni objevovat