Taehyung pov.
Šel jsem za sestrou, protože jsme se domluvili, že jí vysvětlím chemii. Říkala, že bude otevřeno a mám jít hned dovnitř.
Tak jsem tedy šel a sestra tam nebyla. Jen se svítilo v koupelně.
Zaklepal jsem ale nikdo se neozýval, ani vodu jsem, neslyšel. Vím, že se to dělat nemá, ale vešel jsem do té koupelny. Srdce se mi zastavilo. Vidím Y/N v kaluži krve a s nožem vedle ní. Nevím co mám dělat, snažil jsem se jí vzbudit, ale nereagovala. Nenapadlo mě nic jiného než zavolat záchranku.
Taehyung paní ze záchranky
Dobrý den, záchranná zdravotnická služba, jak vám můžeme pomoci?
Dobrý den, našel jsem dívku v kaluži krve.
Dobře, zachovejte klid a řekněte mi, jak se jmenujete vy a ta dívka?
Já jsem Kim Taehyung a dívka je Y/N Nováková.
Adresa, kde se se slečnou nacházíte?
XXXXXXX XXXX ( nevím, nějakou si vymyslete)
Posílám vám tam záchranku, teď dělejte přesně co řeknu. Takže, podívejte se odkud jí teče krev.
Teče jí z předloktí na levé ruce.
Tak teď vezměte nějakou látku, nebo něco a pořádně jí tu ruku zavažte, utáhněte to.
*Utrhl jsem si kus trika a zavázal jí tím tu ruku.*
Hotovo
Tak teď zůstaňte na telefonu a kdyby se něco dělo tak znovu volejte.
Ta paní to položila a já slyšel houkání sanitky. Přiběhl nějaký chlap dali jí na nějaké 'nosítka s kolečkama' a vezli jí do němocnice.
Asi pšt minut po tom co sanitka odjela přišla Hyu, prý byla s Chenem venku.
Všechno sem jí řekl a ona se z toho málem zhroutila. Věděla, že Y/N není psychicky silná a ví co se jí dělo na základce.
*****************************************************
Tak trochu kratší kapitola ale píšu to při dějáku, tak se nedivte, když tu učitel mele o ňáký Punský válce, nebo co to je...
Btw toto je Chan:
ČTEŠ
Záhadný Taehyung
Fanfictiontato fanfikce vypráví o sedmnácti leté Y/N, která je na výměném pobytu v Soulu . . . Co bude dál se dozvíte ve fanfikci