9.

207 9 10
                                    

Došli jsme do třídy a já zjistila, že na výměnném pobytu je tu ještě jedna škola. Byly to jen holky.

A hádejte co udělaly jako první. No jasně, že hned běžely za Taehyungem, stejně jako zbytek holek ze třídy. 

Já a Hyu jsme si šly sednout do lavice. Jelikož tam byli lavice po čtyřech tak Hyu si sedla ke stěně a já vedle ní. Já se Ájiny nebojím, protože jí ovládám hodně dobře.

Rozhlížela jsem se po třídě a viděla že se Taehyung zvedá a balí si věci. 

On šel za námi.... On si sedl vedle mě............. Bože já umírám. Může mi někdo vysvětlit proč si sedl vedle mě?

On se ke mě nahnul a zašeptal mi do ucha něco ve stylu:,, Já tě dostanu, protože já vždycky dostanu to co chci"  pak mi skousl ušní lalůček. Bože to bylo tak příjemný.

Teď jsem se cítila jak rajče. On mi právě do ucha zašeptal že mě dostane? Jak? Proč? Vždyť je to spousta hezkých holek, tak proč zrovna já?  Proč já? 

Já už si fakt povídám sama se sebou? No radši už nic.

________________________________________________________________________________

Takže den jsem nějak zvládla, to co mi udělal na začátku Ájiny mi udělal v ten den asi ještě dvakrát. A vždycky to bylo ve stylu, že mě dostane.

  Já asi fakt umírám!  No, naučila jsem se na biologii, Korejštinu, matiku a dějepis. Všechno jsem zvládala, až na dějepis. (a/n: reálně nezvládám dějepis) 

Tak je jedenáct a já to mám asi naučené. Když jsem zaklapla ten příšerný dějepis, tak někdo zazvonil, a já šla otevřít. 

Hádejte kdo tam stál... 

Tak kdo jiný než..............

***********************************************************************************************

Bude tam Tae, nebo holky nebo někdo jiný. 

počkejte si....

(teď si příjdu jak taková ta ženská ve zprávách na Primě když něco říká)

Záhadný TaehyungKde žijí příběhy. Začni objevovat