Skončili jsme vyučování a jelikož bydlím v jiném městě než máme školu tak jsem čekala na autobus.
Napadlo mě, že by jsme s holkama naplánovaly na pátek přespávačky.
(přeskočíme celé čtyři dny. No znáte to, probuzení, nadávání na budík, pak těch 8 hodin ve škole, dělání domácích úkolů, pomoct mamce a jít spát. Ještě jsem zapoměla projíždění Instagramu a poslouchání K-popu)
Konečně je pátek a konečně jen šest hodin toho pekla pod názvem škola. Samozřejmě co jiného než čeština, matika, ájina, zemák, děják, korejština (Amali chodí na Japonštinu a Eva na Němčinu) a pak snad to nejhorší z celýho týdne tělocvik.
No na tělocviku jsme si nejdřív oběhli 5 koleček, pak si dali rozcvičku, ňáký to házení tenisákem, a nakonec štafeta.
Snad nejhorší bylo, že jsme měly tělák spojený s klukama, protože naše učitelka na tělák si užívá někde u moře.
Nechtěla jsem si zkazit den a tak jsem dělala přesně to co nám učitel řekl.
Samozřejmě jsme si zbalily věci a vydaly se k nám domů. Máma doma nebyla a táta taky ne, takže jako správný ARMY jsme si pustili nový díl BTS RUN.
Asi si dokážete představit jak to muselo vypadat. Já tam skáču po pokoji až do stropu, stejně tak Amča a Eva jen čumí na Jungkooka s otevřenou pusou.
Máma mi napsala, že se dnes už nevrátí. Byla to ideální příležitost skouknout nějaký videa od BTS.
__________________________________Jsou 3 ráno a my nejsme unavený. Už jsme skoukli asi deset epizot BTS RUN.
,, bože proč musej bejt tak sexy a cute zároveň" - y/n
,, já nevím, sama to nechápu" - Amča, a skákala dál po pokoji, stejně jako já
,, já se asi nad Taem rozteču" - y/n
Chvíli jsme si takhle s Amčou povídali. Naše typická Evča zase nevnímala (jak jinak taky, že jo).
Ve 4 ráno jsme se teda odhodlaly jít spát. Stejně jsme si povídali nevím jak dlouho.
Vstávali jsme ve 12 hodin. Celkem slušný spaní na to, že normálně moc nespím.
Nasnídaly/naobědvali jsme se a šly nakupovat. Prošli jsme asi 10 obchodů a mě se tam nic nelíbilo.
Asi po 3 hodinách jsme zjistily, že tu otevřeli nějaký nový obchod s oblečením. To by jsme nebyly my, kdyby jsme tam nemusely.
Hádejte co měli v tom krámu. No jasně že všechen možný merch.
Rozhlížela jsem se a v tom narazila na BTS, Blackpink a TXT merch.
Skoro celý BTS a Blackpink merch jsem vykoupila. To stejné holky. Je štěstí, že každá máme jinou velikost.
Vydali jsme se zpět domů, protože bylo pět. Mamka naštěstí byla už doma a vařila večeři.
Dohodli jsme se s holkama, že tu přespí ještě do neděle.
Zase jsme čuměly na BTS a ve 3 ráno nám přišla vyndat máma, že jsme jak malí a až moc tu řveme.
************************************
Sorry holky, někdy to je úplný opak holek. Na mě to sedí, protože když víjde nové BTS RUN tak skáču po pokoji a roztýkám se.
ČTEŠ
Záhadný Taehyung
Fanfictato fanfikce vypráví o sedmnácti leté Y/N, která je na výměném pobytu v Soulu . . . Co bude dál se dozvíte ve fanfikci