17.

171 8 6
                                    

(o týden později)

Tae pov.

Už skoro tři měsíce vkuse chodím za Y/N, strašně se bojím, že se neprobudí.  Pokud se do týdne neprobudí, tak jí odpojí a já jí navždycky ztratím. Hodně krát tu se mnou byla Hyu, Amali a Eva.

Vzal jsem sem i kluky, protože vědí, jak na tom jsem tak zrušili veškerý koncerty a dokonce nemusím chodit ani na tréninky.

Od doby, co doktor před měsícem řekl to, že jí odpojí ho nesnáším. Za tu dobu, jsem si uvědomil, jak moc Y/N miluju. Chtěl jsem jí to říct, ale nevěděl jsem jak a pak se stalo tohle. 

( o další osudný týden později)

Tak dnes Y/N odpojí, nevím co mám dělat, dnes je poslední den, kdy můžu Y/N říct jak moc jí miluju.

Jsou tu i její rodiče, a bojí se o ní, stejně tak moc, jako já.

,, Prosím Y/N probuď se" chtělo se mi brečet a řvát.

,, Prosím, celou dobu ti chci říct jak moc tě miluju. Tvoje krásný modro-zelený oči, ve kterých se pokaždý strácim, tvoje roztomilá tvářička, když jsi naštvaná. Je strašně cute, když ti někdo žekte, že jsi cute, tak se to snažíš zapírat a pak nafoukneš trářičky. Opravdu strašně moc tě miluju, nenechávej mě tu samotnýho." už jsem brečel.

Držel jsem jí za ruku a ucítil jsem jak mojí ruku jemně stiskla. 

,, T-ta-taky t-tě m-mi-luju" teď se mi zastavil svět, byl jsem ten nejšťastnější člověk na světě

,, počkej dojdu pro doktora" hned jsem pro něj běžel

Zaklepal jsem na dveře.

,,Doktore, Y/N se probudila" on ne mě koukal jak na debila

Rozběhl se ke Y/N a vzal baterku a začal jí svítit do očí

,, To je snad zázrak" odvětil doktor

,, mysleli jsme, že se neprobudíte a vypadá to, že jste i v pořádku, jen vás vezmeme na pár vyšetření" v tu chvíli že řekl, že je v pořádku jsem si oddychl.

*************************************************************

zase trochu kratší kapitola, ale zase to píšu při hodině, tak se nedivte, že to nedává smysl.

 A prosím sledujte @Lucika749  má boží příběhy.

Záhadný TaehyungKde žijí příběhy. Začni objevovat