Tırtıldan sıkılan barış karınca yuvasını izlemeye başladı. Sıkılınca elindeki sopayı yuvanın deliğine soktu. Karıncalar etrafa kaçışırken sopadan karıncanın biri iki parmağının arasındaki yumuşak yeri ısırdı.
Can acısı ile barış bağırken ," pis karınca elimi ısırdı elimi ısırdı ," derken elini sallıyor bir yandan ayağı ile karıncaları ezmeye çalışıyordu. Tarık barış'ın koltuk altlarından tutup havaya kaldırdı ," yaptığın hiç hoş değil onların canını yakıyorsun."
Barış suratını asıp sinirli sesle " onlarda benim canımı yaktı ama "
Tarık oğluna yumuşacık sesle " önce sen onların canını yaktın ama "
Barış inatla "Yakmadım işte ben oynuyordum"
Tarık oğlunun inatçılığına gülümsemek istedi ama yanlış davranışını anlaması için açıklamaya başladı. "Ama sopa ile yuvalarını bozdun o arada bir kaçının canını yaktın. Biri seninde böyle başına vursa ne yaparsın "
Barış başını dikip kendine güvenle "Tabi bende onlara vururum hem vuramazlar ki annem bana dövüşmeyi öğretti"
Tarık kendi üzerinde denediği zamanları hatırladı birden "Hımmm anladım"
Naz salıncaklarda mı hala diye barış a baktı yok etrafta göz gezdirdi ağaçların altında Tarık ve barış ı konuşurken gördü hem de Tarık Barış'ın başını okşuyordu.
Naz gördüğü manzara karşısında ayağını yere vurup ," ne hakla "
Ümit "abla ne oldu "
Naz" yok bir şey izninizle" deyip Hızla yanlarına gitti.
Öfke tüm bedenini sarmıştı. Oğluna nasıl dokunurdu" bırak oğlumu ona dokunma "
Tarık duyduğu sert sesle irkildi" ben ben barış karıncalara zarar ve.."
"Dokunma bırak dedim ."
Tarık barış ı kucağından yavaşça bıraktı. İçi can çekişerek " özür dilerim "
Naz öfkeyle "dileme "
Tarık hızla yanından geçip eve girdi.
Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyor naz a bakıyordu.
Ümit" abla ne oluyor"
Aynı anda vahi "kızım ne oluyor"
Naz "yok bir şey baba "
Vahi "niye bağırdın öyleyse Tarık'a kızım "
Naz "Barış'ın hemen ilk tanıdığı kişiye böyle rahat gitmesi beni kızdırdı sanırım yabancılardan uzak durmasını öğretiyordum kucağına almasına kızdım ondan biraz sesim sert çıkmış olabilir istemeden oldu "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı yarim - Ateşle Dans
FanficHikayeyi daha sonra yazdığım ilk hali ile yayınlayacağım, ben bu hikayeyi yalancı yarim karakterlerini kullanarak yazmıştım. O hali ile buradan paylaşacağım. İsimleri değiştirmekten vazgeçtim. İlk bölümdeki katkılarından dolayı NK-hikaye günlüğüne...