-Hát köszi, igazán kedves és támogató anyuka vagy. -mondtam én is ingerülten. Anya szíve valószínűleg megesett rajtam és odajött hozzám, majd megölelt. Éreztem, hogy megkönnyebbült.
-Bocsánat, nem akartam rosszat, de tudod én is ugyanilyen voltam, mint te, mindig egyedül voltam. Nem voltak barátaim és talán ettől akarlak téged megvédeni, nehogy elkövesd azt a hibát amit én elkövettem.Huhh ezt nem is tudtam anyáról.
-Semmi baj, megértem miért csináltad. És tudod mit, elmegyek abba a táborba is!
-Woah kislányom ennek nagyon örülök és csakúgy szólok, hogy nehogy merészelj könyvet vinni magaddal, mert átkutatlak! -mondta nevetve.
-Ahjj jó, de attól lehet nem fogok még barátokat szerezni, hogy elmegyek...
-Ne ezzel foglalkozz, érezd jól magad! És tudom, hogy úgyis találsz egy barátot.
-Oke, és mikor kezdődik a tábor?
-Holnap. -mondta nyugottan anya, mintha nem kéne bepakolni, összekészülni, meg úgy mindent is csinálni.
-Hogy mi??-akadtam ki- És ezt komolyan csak most mondod? Ahjj anyaaaaaaaa!
-Nyugi, csak ruhákat kell összepakolni és kész is vagy, a buszmegállóba meg kiviszlek.
-Hát még jó, köszi. Jó akkor most el kell kezdenem pakolni, de mi lesz, ha rosszul fogom érezni magamat?
-Akkor elmegyek érted és egy jó kis anya-lánya 2hetet tartunk, jó?-kérdezte anya.
-Nekem jó. -kicsit féltem, mert még sehol máshol nem aludtam, csak itthon és hát olyan helyen fogok eltölteni 2hetet, ahol nem ismerek senkit. És valószínűleg ott is egyedül leszek,...de nem baj én szeretek egyedül lenni. - hitettem el magammal.Aztán felmentem a szobámba. Fogalmam sem volt mit kell vinni egy táborba. A ruhákkal kezdtem. Raktam magamnak vagy 20 fehérneműt, kitudja akármi történhet.😂 Aztán egy csomó felsőt, nadrágot és zokniból is vagy 20 párat. Hajgumit, törölközőt, és gondolkoztam zseblámpán meg ilyen tábori cuccokon, de már nem igazán akart elférni semmi sem a bőröndben. Nem tudom minek pakolok ennyi mindent, mikor lehet hazajövök pár nap múlva. Összepakoltam, majd elmentem fürdeni. Baromi jól esett ez a fürdő, aztán bejött anya jó éjszakát kívánni. Beszélgettünk egy kicsit, hogy mikor kell indulunk, mit csináljon nekem kajcsit aztán Ő is elment aludni. Igazság szerint én nem olyan lány vagyok, aki a közösségi oldalakon lóg egész nap, sőt nekem csak twitterem van, és messengerem, az utóbbiban is csak anyuval és apával szoktam beszélni. Szóval gondoltam megnézem a messengerem apa nem-e keresett, de sajnos nem. Biztos elfoglaltak Louis-sal. A bátyám úgymond kezd "híres" lenni, aminek nem tudom, hogy örüljek vagy ne. Bár, ha a rajta múlik meg sem említ.
Öhm srácok erősen gondolkozom a könyv címének a megváltoztatásán, mert szerintem irtó gagyi😂
Ha van ötletetek légyszi írjátok meg és azt is, eddig hogy tetszik, és min változtassak🥰
És bocsánat, hogy egy kicsivel később lett rész, csak most jönnek ki az eredmények az iskoláktól, hogy felvesznek-e vagy sem! Drukkoljatok, holnap kapom meg attól a sulitól az eredményeket amit elsőnek jelöltem meg! Nagyon izgulooook😬Pusziiii<333
VOCÊ ESTÁ LENDO
✨Tökéletes Élet/ Csak Nem Az Enyém✨
FanficZoé egy 15éves lány, aki elzárkózott a külvilágtól és barátokat sem találtál 𝕞𝕖́𝕘! Az élete gyökerestől meg fog változni,de vajon egy fiú vagy barátok miatt? //𝙟𝙤́ 𝙨𝙯𝙤́𝙧𝙖𝙠𝙤𝙯𝙖́𝙨𝙩<3 Részlet a könyvből: -Hát egy lány mégis mit keres it...