14.

164 10 1
                                    

Finn szemszöge:

-Érted? Soha! - ejtette ki ezeket a szavakat, ami hát mit ne mondjak nem esett jól.

Lehajtottam a fejemet, és átballagtam Kate-hez. Nem nevezem barátnőmnek, mert nem szeretem. Egy igaza pöcsfej vagyok, hogy kihasználom. Tudom. Tisztában vagyok vele.

És, miért nem mondtam el, hogy igazából több millióan ismernek, és "rajonganak" értem? Utálom ezt a szót! Szóval azért, mert Zoe, még- jobban kiakadna rám, hogy milyen példát mutatok azoknak az embereknek. Igaza lett volna, mindenben. Sőt most is azt mondott, igazságot. Nem is tudom miért érdekel a véleménye. Igazából nem is, ugye Finn? Dehogy érdekel, csak egy másik hisztis liba.

-Te meg mit csináltál ilyenkor kint? - léptem be az ajtón, de Kate le is támadott.

-Csak kiszellőztettem a fejem.

-Oh, és mit - megpuszilt -  szólnál hozzá - ismét - ha - megint - egy kicsit felvidítanálak.

-Bocsánat, most nincs kedvem hozzá. Aludni szeretnék! - bedöltem az ágyba a fejemet pedig a párnába temettem.

-Valami baj van, édesem? - kérdezte, miközben elkezdett simogatni. Oh bárcsak Zoe tenné ezt. TE JÓ ÉG FINN! Hogy mertem ilyenre még csak gondolni is.

-Kate, szerintem itt ennek vége! - végig sem gondoltam, azokat amiket gondoltam, nem gondoltam a következményekre. Szabad akartam lenni!

-M..micsoda? Finn én szeretlek - kezdett el pityeregni. - Nem hagyhatsz egyedül.

-Ide figyelj - emeltem fel az állat - nem érdemelsz meg Kate, szörnyű ember vagyok, tele hibákkal! - Kate mindig is érzékeny volt, már akkor tudtam, mikor először megláttam egy buliban. Igen ott, ez nem csoda ugye? Egy mocsok vagyok, nem szeretném tovább éltetni benne azt, hogy szeretem. Mert én nem szerettem, csak kedveltem. - Jobb lesz, hidd el.

-Mocsok vagy! - hajított nekem egy párnát - azt hiszed senki sem vett észre titeket? Ne nézz így rám, mint aki semmit sem ért. Te és Zoe. Az a kis liba!! - vette egyre gyorsabban a levegőt- Egymást bámultátok. És ne add be itt az ártatlant! Azt is láttam, hogy az előbb nála voltál! Azért nem akartál velem lefeküdni, mert az előbb vele voltál???? - ordibált velem - az elég durva - nevette el magát sírás közben - két csajt is dugsz. Szégyen vagy! Csak ezt tudná meg a nagyvilág. A nagy Finn Wolfhard-nak egy csaj nem elég!

-Félreérted.. Ne keverd bele Zoet, nincs köztünk semmi. - hebegtem.

-Jó vicc! Adj valamennyi pénzt - ütötte meg a tenyerét - valahogyan el kell mennem innen.

-Éjszakára maradj, kérlek. Szakad az eső.

-Dehogy maradok. Most én alszom Sam-nél. - nevette el magát ismét, én pedig nem értettem miről beszél. - Jaj Zoe nem is mesélte? Láttam őket miközben mentek a felügyelők házaihoz. Ha nem tudnád Sam is az, egy felügyelő.

-M-mit csináltak?

-Szóval tényleg érdekel ő. Legyetek boldogak! - indult az ajtó felé, de visszarántottam. - Na mi van már?

-Mit csináltak? - csak ez lebegett a szemem előtt. Vajon Zoe is olyan, mint én? Hisz Malcolm próbál nála bevágódni, de ezek szerint ott van Sam is. Ki a fasz az a SAM???

-Beszélgettek? Honnan tudjam, nem néztem végig. De ha elengednél azt megköszönném. - rántotta ki a karját kezeim közül.

Kate elment. Nem tudom hova, de igazság szerint nem is nagyon érdekel. Gondolkoztam, hogy írok Zoenak és megkérdezem őt, de közösségi oldalon keresztül nem szeretnék. Még észrevenné a követőimet. A telefonszámát viszont nem tudom. Meg kéne szereznem! De hogyan? Csak Chloe tudhatja. Hát most egy kicsit zavarni fogom, de nem probléma, legalább meglesz amit szeretnék. Ráírtam a sérült lányra, aki nehezen, de megadta Zoe elérhetőségét.

✨Tökéletes Élet/ Csak Nem Az Enyém✨Onde histórias criam vida. Descubra agora