Între timp telefonul îi bazai. Era un mesaj de la Jimin. Se uită la el preț de câteva minute și îl ignoră.
EJ: I so fi făcut dintr-o dată dor de mine. Până acuma nici nu era interesat de mine.
Mai statu puțin și totuși decise să deschidă acel mesaj.
Jimin:
Ce legătură ai Jin?
De când are el grija de tine?
De când ieșiți și sunteți în preuna?EunJi:
Nici nu suntem împreună. Nu am nicio legătură cu el. Mai bine ți-ai vedea de iubita ta. Până acuma nici nu te interesam. Cum mai văzut cu el deodată ți sa ridicat curiozitatea sau cea?Jimin:
Macar știi de ce am decis să mă despart de tine?EunJi:
Păi spune. Aratami unde am greșit. Uimești mă.Jimin:
Nu mă mai atrageai.
Nu îmi mai dădeai acea atenție pe care mi-o dădeai înainte. Te interesa doar să arătăm bine in fața altora. Macar acum Sang-Min nu face așa cum făceai tu.EunJi:
Pentru asta Miai scris? Că sa îmi zici ce făceam eu și ce face ea? Daca așa vine vorba atunci pa.
Se mai uita puțin la mesaje și își aruncă telefonul pe pat. Orele treceau iar fata începea să se plictisească din ce in ce mai mult. Pentru prima dată după mult timp decise să se uite și ea la ceva ce sa ii ridice dispoziția.
EJ: Nu îmi vine să cred la ce mă uitam mai înainte. Cum mă puteam la clipuri din astea. Acum îmi provoacă doar mai multă greață. Ce vedeam interesant la aceste clipuri cu pisici? Acum tot YouTube-ul a devenit plictisitor.
Cat stătea și caută la ce sa se uite găsi într-un final o mini emisiune. Fără să își dea seama începu să râdă și să zâmbească. Dispoziția aceștia i se ridică cu mult. Se făcuse târziu. Era deja ora 23 i-ar fata începu să se plictisească. Se uită puțin pe geam și după a decise să iasă afară. Se îmbrăcă că întotdeauna. Hanorac negru, blugi negri și teniși. Se uită ba în stânga ba în dreapta. O luase pe o cărărușă până ajunse pe o stradă mai luminată. Se plimbă pe acolo, își ridică capul uitanduse la stele. O lacrimă ii curse pe obraz.
EJ: Una dintre toate acestea trebuie sa fie tata. Acolo sus, undeva se afla el. Cred că e singur. Cred că nu prea are cu cine sta. Dar nu e nimic. Poate mai devreme sau mai târziu voi și eu acolo.
Cum se plimba trecuse pe langa niste câini. Aceștia vazando începură să o hămăie și să o fugărească. EunJi inceou sa alerge din toate forțele sale până ajunse intru parc unde se ascunse după niște copaci. Când văzu că nu mai era nici un câine ieși de după copac. Se uită ori parc și deabea de era cineva. Era o doamna cu doi copii mici și câțiva tineri ce se plimbau.
EJ: Fuh. Credeam că o să mă prindă. Ce liniște și aici. Ar trebui sa vin mai des. Interesant, oare cine e această Sang-Mi si ce fel de persoană este. Oare chiar el mai buna că mine?
Se mai plimba prin oraș în jur de o ora. Se întoarse acasă. Casa părea mai diferită și mai tăcută. Adora acest lucru. Se simțea și ea insfarsit bine și fericită cat de cât. A doua zi se scula mai diferit ca niciodată. Se simțea mai ea, se simțea ca și cun ar trăi altă viață. Nu trecu mult timp că îi sună telefonul. Era SeokJin. Îi răspunse și începură să vorbească. Deciseră că azi sa se vadă pentru a continua mai departe acele "cursuri". Când venise și timpul SeokJin parca nu o mai recunoaștea pe fată. Era puțin mai vesela decât de obicei.
SJ: Salut. Cum te simți azi?
EJ: Destul de bine. Tu ai vorbit cu mama că sa plece de acasă pentru o săptămână?
SJ: Doar i-am zis că nu prea iubești când este prin preajmă ta și îți aduce întruna aminte de familie. Mai departe ce a ales să facă singur nu știu.
EJ: Pai sa știi că ai făcut o treabă bună. E mult mai liniște in casa și mult mai bine. Nu mă mai simt chiar atât de sufocată.Aceștia continuară ceea ce aveau de făcut. Jin se bucura când văzu că totul da roade. Nu se aștepta la asta.
SJ: Mă uit la tine și deja văd că mulți cu depresia. Mă bucur că te simți mai bine. Uite, am vrut sa te întreb. Îți mai aduci aminte ce ai vorbit sau făcut atunci când ai băut și am venit?
EJ: Nu prea. Totul e in ceață. De ce? Ce am făcut?
SJ: Nimic. Stai calma.
EJ: Stai puțin. Tu ești prieten cu Jimin. Îmi poți spune cum ii este numele complet a prietenii lui?
SJ: E Yang Sang-Min.
EJ: Si ce personalitate are?
SJ: Pentru mibe pare destul de normală. Dar pentru Jimin cred că mai mult.
EJ: Da. Corect. Mersi că mi-ai zis numele ei.
SJ: Nu ai pentru ce. Eu dar trebuie sa plec.EJ: Pa.
După ce pleca se puse să o caute pe acea fata pe toate retelele de socializare. Din păcate pentru ea nu o găsise nicăieri.
EJ: Ce nume ar trebui sa aibă încât să fie de negasit? Chiar as vrea sa o cunosc. Poate întradevăr e mai de treabă decât mine.
Într-una se gândea ce nume sa mai folosească pentru a o putea găsi. Într-un final o găsi. Era fericită că o găsise, dorea să ii scrie însă îi era puțin prea frica sa o facă. Până la urmă își strânse tot curajul de care avea nevoie și îi scrisese.
EJ:
Salut.YSM (Yang Sang-Min)
Salut.Doar atât o duse curajul. Nu știa ce să continue. Dorea să zică multe chestii însă nu știa cum să o facă. Când punea mâna pe tastatura parca uită toate cuvintele.
EJ: De ce e așa de greu sa vorbesc cu fata asta. Zici că vorbesc cu un zeu și dintr-o dată uit tot ce vreau sa zic.
Atât și cu acest capitol.
Scuzați greșelile gramaticale.
Daca doriți să vorbim mă găsiți pe Instagram: @_just._.kpop_
Răspund la toate mesajele.
Va pup sa va iubesc.
Ne vedem în următorul capitol ❤️
CITEȘTI
~Salvatorul Meu~°Kim SeokJin° (Finalizată)
FanfictionLee Eunji Este o fata de 18 ani care este într-o depresie. Încetul relația sa cu mama sa se destramă aceasta crezând că va rămâne singura pentru tot deauna. Însă psihologul care a ajutați să învingă depresia îi va fi alaturi tot timpul.