Lee Eunji Este o fata de 18 ani. Aceasta acum 2 ani fusese intri relatie. Când ea a aflat că iubitul ei o înșela aceasta decide sa se despartă de el. După despărțire Eunji cade într-o depresie. La vârsta de 15 ani a rămas orfană de tata, aceasta afectando la fel de mult. Ea rămâne să locuiască cu mama sa. Mama sa conducea o mini afacere. Cu timpul afacerea sa da faliment însă femeia nu vrea deloc sa își închidă magazinul pe tri nimic în lume. Când Eunji a cade în depresie mama sa decide sa îi aducă tot felul de psihologi pe tru ai ajuta, însă fata refuza ajutorul sai de fiecare data țipând la mama sa și alungând fiecare psiholog care venea. Aceasta începu să o implore pe mama sa să nu îi mai adică psihologi căci nu o va ajuta cu nimic. Eunji a încercat să își ia viața de mai multe ori, tainduși venele, luând o supradoza de pastile sau incercd să sară de la etaj. Evident că nimic din toată asta nu îi iese căci fusese prinsa. Intro zi mama sa a decis din nou să ii aducă încă un psiholog, sperând că de data asta sa iasă ceva bun. Acest psiholog fusese de mai multe ori recomandat din partea colegilor și a prietenilor. Desigur că mama sa când reîntâlnește un vechi prieten de familie încetul cu încetul începu să o neglijeze pe fiica sa asta i vocand mai multe certuri între cei 3. După accidentul tatălui fata nu mai putea avea încredere în acel prieten și începu să îl bănuiască pe el că complice a accidentului.
Cam atât cu introducerea.
Poate deja dau prea multe detalii poate prea puțin dar sper ca sa va placa cartea. Eu sunt contul daria__2020. Am pierdut toate cele 3 cărți de acolo. Cartea cu NamJoon este reîncepută pe instagramul meu @_just._.kpop_ , iar aici reîncep cartea cu Jin.
Sper sa ne înțelegem.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
~Salvatorul Meu~°Kim SeokJin° (Finalizată)
FanficLee Eunji Este o fata de 18 ani care este într-o depresie. Încetul relația sa cu mama sa se destramă aceasta crezând că va rămâne singura pentru tot deauna. Însă psihologul care a ajutați să învingă depresia îi va fi alaturi tot timpul.