Jin o luă într-o îmbrățișare mângâind-o pe cap și spunandui cuvinte încurajatoare. Fata încetul cu încetul începu să se liniștească.
ENJ: Îți mulțumesc că îmi ești alături.
Skj: Tot timpul am să te ajut. Oricând vei avea nevoie de ajutorul meu voi fi aici langa tine. Mereu voi incerca sa te ajut atât cu cât voi putea eu.In timp ce cei 2 mai vorbeau mama fetei începu să îi scrie lui Jin. Începu să îl tot întrebe dacă nu știe ceva despre Eunji.
ENJ: Se pare...că cineva te caută.
Skj: Lasă să aștepte.
ENJ: Poate mai bine răspunzi? Daca este cineva important
Skj: E...mama ta.
ENJ: Doamne...fix de ce îmi era mai frică. Eu zic sa ii răspunzi. Daca nu o vei face o să își de-a deodată seama unde sunt și o să vina până în coace. O cred în stare. Ai putea doar sa ii zici că nu știi nimic de mine.Așa și făcură. Jin îi răspunse. Nici nu reuși să spună "buna seara" că m-am fetei îl închise. Nici ea nu se mai salută. Cum el ridică telefonul aceasta începu să îl întrebe dacă nu știe ceva fiica ei. Jin nici nu ședea mult pe gând și îi răspunse clar și răspicat că nu știe nimic de ea și de când a plecat de la ei nu a mă vorbit cu ea.
Mama ei nu mai știa la cine să apeleze. Parcă își ieșea din minți.ENJ: Ce a zis?
Skj: Doar a întrebat dacă nu știu ceva de tine. Tot nu te pot înțelege, nu e mai bine să vorbești cu ea, sa vezi și tu...poate și pe ea o deranjează ceva la tine însă tu nu ii permiți să îți zică. Cât vrei sa stai in aceasta stare?
ENJ: Uite daca nu vrei să mă înțelegi așa și spune. Pur și simplu spune că sunt în plus. O sa te înțeleg! Nu e nevoie să mă dai la o parte în acest mod!
Skj: Nu te dau la o parte ci doar incerc sa te ajut cum știu eu mai bine. Crezi că mi-ar fi ușor să dau la o parte o persoană care îmi este dragă și pe care o iubesc?!
ENJ: Poftim?
Skj: ...doar făte că nu ai auzit nimic.
ENJ: Tu chiar...
Skj: Da. Îmi place de tine, țin la tine mai mult decât la o prietena.Fata nu mai zise nimic ci doar îl îmbrățișa. Băiatul nu știa cum să reacționeze la un astfel de moment. Într-adevăr ii plăcea de fata chiar de știa că este mai mare că ea. Când sau pregătit de culcare acesta o luă în brațe pe fata. Ii Mângâie ușor parul până aceasta începu să adoarmă.
Skj: Îți promit, mereu îți voi fi alături indiferent de situație.
Știu că am lipsit foarte mult timp. Sper să mă înțelegeți. Pe langa faptul că am rămas și fără idei a început și școală și cu atât mai puțin timp și pentru aceasta carte.
Scuzați greșelile gramaticale.
Mă puteți găsi și pe contul de Instagram: @_just._.kpop_
Acolo mai am o carte care deja are volumul 2. As aprecia dacă ați trage și voi un ochi pe acolo.
Va pup și va iubesc ne vom revedea în următorul capitol
CITEȘTI
~Salvatorul Meu~°Kim SeokJin° (Finalizată)
FanfictionLee Eunji Este o fata de 18 ani care este într-o depresie. Încetul relația sa cu mama sa se destramă aceasta crezând că va rămâne singura pentru tot deauna. Însă psihologul care a ajutați să învingă depresia îi va fi alaturi tot timpul.