" Podchody " - Hiszpania x Reader

347 21 12
                                    

{ Not. Aut. - zamówienie dla  @niezapominajka_14 🤍🤍 }

{ Pov. Nobody } 

Twój związek z Hiszpanią niczym się nie różnił od pozostałych. Mieliście do siebie zaufanie, kochaliście się najmocniej na świecie i byliście dla siebie, gdy któreś z was potrzebowało pomocy. Gdy jednak się zdarzyła sprzeczka, oboje mieliście ciężko na duszy i sercu. Wtedy po kilku godzinach wszystko się wyjaśniało. 

Mieszkaliście razem od kilku dobrych lat. Wasze mieszkanie było na tyle duże, że każdy z was miał swój pokój, przestrzenny salon z kuchnią i łazienkę. Mieliście swoje rutyny, więc z czasem wychodzenie chłopaka o godzinie piątej do pracy było dla ciebie codziennością. 

Twoja praca zaczynała się około godziny 9.30. Byłaś grafikiem komputerowym w znanej firmie graficznej. Robiłaś różne plakaty na zamówienie, a czasem dla samej siebie. Zarabiałaś bardzo dobrze. Twoim zdaniem w pracy nie chodziło tylko o pieniądze, ale też i nowe doświadczenia czy samą zabawę w wykonywaniu jej. Chociaż musiałaś przyznać, że zostawanie po godzinach czasami było uciążliwe. 

Wasze wieczory były spokojne. Wspólne oglądanie filmów czy rozmowy o swoim dniu poprawiały wam humory. 

Każdego ranka budziłaś się o podobnej godzinie. Najczęściej wypadało na za kilka minut ósma. 

- Jest 7.56. Czas się zbierać. -  z tą myślą wygrzebałaś się z ciepłego łóżka i skierowałaś się do kuchni. Twojego chłopaka nie było od dobrych dwóch godzin, więc miałaś dom cały dla siebie. Pracę zaczynałaś w tym dniu na później, ponieważ przyjechała prasa do biura. Szefowie nie lubili tego typu spotkania, jednak tym razem się zgodzili i dla dobra i spokoju pracowników dali im wolne. 

Przeszłaś do jadali, gdzie na stole leżała mała żółta karteczka z tekstem. Wzięłaś ją do ręki i zaczęłaś czytać: 

" Dzień dobry kochanie! 

Skoro to czytasz, pewnie się już obudziłaś <3 znowu słodko spałaś, kiedy wychodziłem.

 Przewróciłaś oczami, ponieważ wiedziałaś że chłopak zrobił ci zdjęcie i pewne ustawił na tapetę. 

  W lodówce masz kanapki i sok pomarańczowy. Mam nadzieję, że będzie smakować ^^. 

Pomyślałem, że skoro już niedługo wakacje powinniśmy coś razem zrobić. Coś co warto będzie zapamiętać do końca życia! Więc po mojej pracy, kiedy dam ci znać, wyjdź z domu i szukaj białych [ Ulubiony kwiat }. Myślę, że ta zabawa ci się spodoba. Na końcu będzie niespodzianka. 

Te quiero  ( Kocham Cię )

España ( Hiszpania ) "


Na twojej twarzy pojawił się promienny uśmiech. Hiszpania zawsze miał szalone pomysły, dzięki czemu każde wyjście było ciekawe i zabawne. 

Swój wzrok skierowałaś na lodówkę. Wyjęłaś z niej talerz z jedzeniem oraz karton z sokiem. Postawiłaś wszystko na blacie i poszłaś się przebrać w domowe ciuchy. 

{ Time Skip } 

Przyglądałaś się sobie w lustrze. Miałaś na sobie [ Ulubiony Kolor ] koszulkę, [ Ulubiony Kolor ] krótkie spodenki oraz [ Ulubiony kolor ] trampki. Na nosie miałaś złote okulary, a na twarzy delikatny makijaż. Swoje [ Kolor włosów ] w wysokiego kitka, a na głowie [ Ulubiony kolor ] czapkę z daszkiem. ( Aj aj dobrze bawię się przy tym rozdziale <33 ) 

&quot; You & me &quot; - countrymans x reader ☠️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz