-Giriş-

64 19 8
                                    

Ephonie Halley Mountbutten ve onun aniden değişen hayatını konu alan bu kitapta yepyeni bir dünyaya açılacaksınız. Sihir diye bir şey yok demeyin sakın! Gerçek sihir sizin içinizde...

Şimdi karşınızda Mountbutten'lar;

Ephonie Halley Mountbutten: Bütün hayatını Ephonie Halley olarak geçiren bu tatlı kız 17 yaşında aslında bir Mountbutten olduğunu öğrenir ve hayatı o andan itibaren tarifi olmayacak bir hızla değişir. Bakalım Ephonie, Mountbutten'lar ile iyi anlaşabilecek mi...

Mary Mountbutten: Ailenin şu anki Kraliçesi olan Mary başlarına gelecek olan olaylardan habersiz kraliyetini yönetirken olacak olaylardan hiç memnun değildir.

Hanry: Kraliçenin eşi olan Henry eğlenceli ve tasasız bir kraldır.

Edward Mountbutten: Ephonie'nin babası olan Edward geçmişte yaşanan bir ilişki sayesinde ortaya çıkan kızını öğrendiğinde çok şaşırır ancak yine de şaşkınlığını dizginler ve Ephonie'yi yeni hayatına hazırlar.

Maria Halley: Ephonie'nin öz annesi olan Maria, kızını yeni hayatına hazırlama konusunda istemeyerek de olsa rol oynamaktadır.

Thomas Mountbutten: Bütün hayatını tek çocuk olarak geçiren Thomas başlarına gelen bu olaydan oldukça rahatsızdır.

Sandra Mountbutten: Sonradan ortaya çıkan bu kızdan çok rahatsız olan Sandra Edward'ın eşi Thomas'ın annesidir.

Star Mountbutten: Eğlenceli, komik ve tatlı bir kız olan Star, Mary ve Hanry'nin kızıdır.

Anastasia Mountbutten: Eskiden ailenin en zeki ve bilgesi olan Anastasia şimdilerde yaşlanmanın verdiği bunama olayından dolayı kafası arada bir gitmekte de olsa hala kendini biliyordur. Hikâyenin eğlenceli ninesi Anastasia bakalım hikâye de ne gibi katkılarda bulunacak.

Doroty Mountbutten: Doroty, Elizabeth'in annesidir ve çok eğlenceli, şen şakrak bir kadındır. Onunlayken canınız hiç sıkılmaz.

Ozwaldo Mountbutten: Ozwaldo, Doroty'nin kardeşidir. O daha çok kendini beğenmişin tekidir ve hala taht sırası kendindeymiş gibi davranır. Birde şu sakarlığı olmasa daha iyi tabi...

Linda Mountbutten: Zamanında aileye ve halka çok sayıda kötülüğü yapmış ve zalimce başa geçmeye çalışmış olan bu kadın yıllarca gözetim altında tutulmuş ve cezasını çekmiştir. Hala sarayda cezasını çekmekte olup aslında yanlış anlaşılmış birisi olduğunu öngörülmüştür. Hem de ailenin bugüne kadarki en büyük koruyucusu olan Cosmica'nın kızı olmasına rağmen...

Cosmica Mountbutten: Ailenin bugüne kadar görüp görebileceği en büyük koruyucusu olan Cosmica Rose'un kardeşidir ve Linda'nın annesidir ancak Lindayı yaptığı kötü şeylerden dolayı evlatlıktan reddetmiştir.

Estes Mountbutten: Star'ın kardeşi ve Mary'nin oğludur. Ailede bu tip şeyler nadir görülür (Yani kolay kolay oğlan çocuk doğmaz.) Bu nedenle o kişilerden çok önemli şeyler beklenebileceğine kesin gözüyle bakılmaktadır.

Esmeralda Mountbutten: O da Elizabeth'in kardeşidir ve çok sinir bir kişiliği vardır. Bazıları onun evlatlık olduğunu düşünür çünkü annesine huy bakımından hiç benzemez.

Barbara Mountbutten: Linda'nın kızıdır ancak annesinin sebep olduğu hiçbir şeyle yakından uzaktan ilgilenmemiştir. Luna adında bir kızı vardır.

Rose Mountbutten: Cosmica'nın kardeşi olan Rose bir kan emici ile evlenmiştir ve bu sebepten aileden dışlanır.

Helen Mountbutten: Helen de Polaria'nın annesidir. O da kızını daha kucağına bile alamadan ölmüştür.

Polaria Mountbutten: Polaria babasının izinden gitmiştir ve daha çok gençken gemi ile denizlere açılmaya başlamıştır. O zamandan beri (genelde) hep denizdedir ve karaya çok önemli bir şey olmadıkça çıkmamaya özen gösterir. Ailesini hiç tanımamış olan Polaria geri kalan akrabalarıyla sıradan (artık ne kadar olabiliyorsa) bir yaşam sürmekten mutluluk duyar.

Önemli not: Burada aile üyelerinin kaba taslak bir bahsi söz konusudur ve bu liste burada net bir şekilde bitmemektedir. Mountbutten'lar haklarında daha fazla şey öğrenmek için okumaya devam edin.

-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.

Mountbutten Ailesi: İlk IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin