-Amaçlar ve Korkular-
1 Hafta Sonra
Ephonie'nin Edwin'in bir kutsal büyücü olduğunu öğrendiğinden bu yana bir hafta geçmişti. Bu uzun bir haftada öğrendiği tek şey bu da sayılmazdı. İçerisinde bulunduğu dünyada tehlikeli olan tek şeyin mavi dolunayda beliren biçimsizler olmadığının farkına varmıştı. Bu dünya bundan çok daha fazlasına ev sahipliği yapıyordu. Boby, Edwin'in babası ve diğer yardımcı koruyucular sayesinde dünyaları hakkında daha çok bilgiye sahip olmuştu. Gal yeşili cüce adamları, Takipçileri, beyaz büyücüleri¹, Fısıltı hayaletlerini² ve element büyücülerini³ öğrenmişti. Öğrendikleri sadece bunlarda değildi tabi... Bu bir haftada daha birçok yaratık tarafından öldürülmeye çalışılmış, birçok sihirli nesnenin anlamını ve ne işe yaradığını öğrenmiş, yeni dostluklar kurmuştu. Ancak bütün bunlara rağmen hala güçlerinin ne olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu. Koca bir haftada hiçbir şekilde bir gücünü bile açığa çıkartmamıştı. Öyle ki bu durum hem kendisinin hem de Boby nin içini karartıyordu. Boby dünyası hakkında bir şeyler keşfetmenin içindeki kıvılcımı ateşleyeceğini düşünmüştü ancak bu haftanın sonlarına doğru yanıldığı için ne kadar üzgün olduğu yüzünden okunuyordu. Ephonie yine de kendisine olan inancını kaybetmemişti. Eğer daha fazla çalışır ve öğrenirse çok yakında güçlerini de öğreneceğini biliyordu. Buna tüm kalbiyle inanıyordu çünkü inanmak zorundaydı. Burada her ne kadar yeni ve değerli dostluklar kurmuş olsa da evine geri dönmeliydi ve bunu en kısa zamanda yapmalıydı. Şuanda grupça yürüyen Venüs bitkilerini⁴ beslerken bile evini düşünüyordu. Öylesi dalgındı ki bir bitki tarafından ısırılmaktan Edwin'in onu geri çekmesi sayesinde kurtulmuştu. Evi düşünmeyi bir kenara bıraktığı sırada teşekkür etmeyi de ihmal etmedi. Boby nin işareti ile herkes besleme işini bitirince kutsal büyücüler dışında (ki bu kampta sadece 3 tane bulunuyor.) herkes orayı terk etmişti. Ephonie nedenini başta anlamasa da yanından geçen iki genci "Kampın güvenliği için onları büyüyle zincirleyecekler." diye konuştuklarını duyunca sonradan da olsa artık anlamıştı. Bitkileri besleme işi de bittiği için şu anlık boştular. Böylesi büyük bir yerdeki nadir rastlanan boş anlarını değerlendirmek için dinlenmeye gideceklerdi. Yani en azından olacak olan buydu, Boby hızla grup dağılmadan önce yanlarına gelince herkesin bu hayali suya düşmüştü. Ephonie artık bu adama da alışmaya başlamıştı. Buradaki birçok kişinin aksine kendisinin ne herhangi bir gücü vardı ne de özel bir ırktan geliyordu. O sadece bir insandı ama yine de böylesi bir yerde bu kadar özel kişilere öncülük yapıyordu. Boby telaşının nedenini de açıklayınca artık yeniden yapacak bir işleri vardı. Onunla beraber zehirli veya perili olmayan bir göle gidip su alacaklardı. Birkaç kişi sızlansa da hepsi beraber bu sıradan iş için yola koyuldular.
***
Bu bir haftada bir sürü şey öğrenen tek kişiler Topluluk sakinleri de sayılmazdı. Kraliçe Mary sonunda Kevin'in asıl amacını biliyordu ve halk dahil herkesle konuşması gerektiği de su götürmez bir gerçekti. Ancak şimdi yapacakları halkın güvenini sarsmakla kalmaz, Mountbutten ailesinin kraliyetteki hükmünün sonunu bile getirebilirdi. Ne de olsa insanlara söylemek üzere olduğu şey artık sadece ailesini ilgilendirmiyordu, insanlığı da ilgilendiriyordu. Mary ilk önce yine sevgili ailesini salona topladı ve açıklamada bulunacağını söyledi. Çıkabilecek bir polemiğe karşı bir ve güçlü durmak zorunda olduğu su götürmez bir gerçekti. Herkes işlerini bir kenara bırakıp toplandığında ise Mary bu haberi verecek olan kişi olmak istemediğinin yeni farkına varıyordu. Kraliçe olmanın zor yönlerinden biride istemediği şeyleri ne olursa olsun söylemek zorunda kalacağı gerçeğiydi. Mary salondaki herkesi saydıktan sonra kardeşi ve onun karısı hariç herkesin burada olduğunu görünce Edward'ın nereye gittiğini merak etse de konuya odaklandı. Boğazını temizleyip herkesi susturduktan ve sessizliği sağladıktan sonra oturduğu koltukta ayaklarına bakıp boynunu eğerek "Şimdi söyleyeceğim şeyler ailemizi yakından ilgilendiriyor-" diye söze başladı. "...Bildiğiniz üzere hepimiz Kevin'in Ephonie ye zarar verme olasılığını göz önünde bulundurduk. Ancak hiç birimiz aslında asıl olacak olanların farkında değildik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mountbutten Ailesi: İlk Işık
FantasiaKocaman bir aile düşünün ve bir de bu kocaman aileye dışarıdan yeni gelen bir üye! Karşınızda Mountbutten'lar ve ailenin yeni üyesi. Bu kocaman ve geniş aile biraz daha geniş olamazdı. Ephonie ve onun bir anda değişen hayatını okumak için can atacak...