*********Dupa un an*********
Iubirea. Un sentiment care nu poate fi descris. Daca un om te iubeste va fi langa tine fara sa ii ceri si fara sa faci eforturi ca sa il pastrezi alaturi.
Cand iubesti o persoana ai o stralucire aparte in ochi, nu poti sa iti iei gandul de la acea persoana, iar cand ii auzi numele iti apare un zambet pe fata. Cand stai cu acea persoana inima iti bate mai tare de o mie de ori.
Cand iubestu esti capabil sa faci tot posibilul ca acea persoana sa fie fericita. Poti sa iubesti pe cineva mult... dar niciodata nu vei putea iubi oamenii la fel de mult cat le poti duce dorul.
Cine te iubeste cu adevarat, te iarta chiar si atunci cand gresesti. Iubirea mai inseamna a fi doi, nu unul.Un barbat si o femeie ce se contopesc intr-un intreg. [Mai exista si exceptii de care nu vreau sa aduc aminte].
Cand iubesti o persoana nu ezita sa ii spui cat de mult ti la ea,pana nu va fi prea tarziu.
Cand iubesti dai lacrimi din iubire, uneori esti gelos/geloasa si gelozia este o teama pura, pentru ca esti sigur/sigura ca acea persoana te face mai fericit de cat il faci tu.
Iubirea e complicata uneori.Cu toate ca eu si Louis nu ne mai intelegem la fel de bine ca inaite, asta nu ma face sa nu il mai iubesc.
Sunt pe strada intunecata, cu Louis pe urmele mele. Dupa ce intre noi a avut loc cea mai groaznica cearta de pana acum, am decis sa plec din casa pentru a nu ma vedea si ceilalti cum imi inec amarul in lacrimi.
Il aud pe Louis tipand dupa mine in timp ce trec pe sosea.
Louis POV
Strig dupa ea. In momentul urmator simt cum o mie de cutite imi patrund in inima.Alerg spre trupul ei fara suflare care era intins pe asfaltul rece. O ridic de jos si fug cu ea spre spital, in timp ce sun la salvare. Nu dupa mult timp aceasta ne prinde din urma si ne indreptam spre spital.
***dupa o saptamana***Inca ma simt vinovat de ce i s-a intamplat Emiliei. Ce tot zic...stiu ca este vina mea. Am simtit cum imi vibreaza telefonul si l-am scos din buzunar. Pe ecran era numele lui Harry. Nu am mai stat pe ganduri si am raspuns.
Convorbire telefonica"Alo!Da Harry ce s-a intamplat? A patit ceva Emilly?". Sunt chiar ingrijorat de starea ei. A trecit o saptamana si ea inca nu s-a trezit.
"Buna Louis, vino repede la spital Em' s-a trezit si vor medicii sa ne spuna ceva.".Convorbire telefonica incheiata
Am intrat relede in masina si am pornit spre spital. Nu pot sa cred ca a deschis ochii un sfarsit. Simt nevoia de a o lua in brate, de a o saruta, de a avea grija de ea.
Fara sa imi dau seama am ajuns in fata spitalului. Intru in el si ma drept spre salonul ei. In fata usii erau ceilalti si asteptau raspunsul doctorului.
"Hei ce faceti? Cum se sim...". Dctorul se aproprie de noi.
"Voi sunteti pentru Emilly Styles?". Am incuviiiiintat cu toti din cap si a continuat. "Nu are rani grave si analizele sunt in regula. Dar... din cauza impactului puternic si-a pierdut o parte din memrie. Mai recis ultimul an. Cel mai bine ar fi sa o lasati pe ea s isi minteasca. Altfel... s-ar putea sa inebuneasca.". Am ramas tamit.
"Dumneavostra vreti s spuneti ca nu isi mai aduce aminte de mine si nici macar in clipele astea nu pot fi langa ea?!". Ma rastesc la doctorul bun de nimic din fata mea. Acest pleca fara sa ma mai asculte. Ma duc dupa el sa ii arat de ce sunt in stare, dar nu pot. Doua maini ma opresc si ma aseaza pe un scaun.
"Nu pot sa cred ca uitat de mine si de noi. Era mai bine daca uita de ultimele luni in cre ne-am certat nu tot ce veam eu mai scump pe lume asta!". Lacrimile imi invadau fata fara oprire.
"Gata... linistestete. O vom face noi cumva sa se indragosteasca de tine din nou. Dar daca o mai faci o data sa sufere promit ca de data asta sigur iti rup capul!"
"Ok.... am inteles. Si roit ca nu o voi ai fce sa sufere cte zile voi mai avea eu!"
Hei ce mai faceti? Eu bine. Ser ca v-a placut acest capitol. Urmatorul va fi povestit la un interval de doua luni de la accident. Prima parte v-a fi din perspectiva lui Louis, iar restul din cea a Emilliei. Am inceput o carte noua. Daca vreti sa trageti cu ochiul la ea nu ma deranjeaza.
CITEȘTI
Viata alaturi de One Direction
FanfictionTorry,sora mai mica a celebrului Harry Styles,primeste o vizita surpriza de la el.Ea nu stie ce o asteapta in continoare alaturi de el,baietii din trupa si prietenele ei.Oare se va crea o idila intre ea si un membru din trupa cun se asteapta toti?Oa...