Stateam si asteptam ca cineva sa spuna ceva sau sa propuna ceva.In camera se lasa o liniste enervanta pana cand am distrus-o eu propunandu-le sa iesim in oras.Au fost deacord.Am anuntat-o pe mama ca plecam.Ajungand acolo,am comandat 6 sucuri si 4 cafele,3 pizza mari,una pentru mancaciosul de Niall si restul pentru noi.Seara a decurs destul de normal.Am aflat mai multe despre baieti si despre viata lor de staruri.Aparent nu era asa cum credeam eu.Dupa parerea mea sa fi star pop este cel mai tare dar si foarte stresant.Dar acum ca am aflat nu este asa.Imi place foarte tare cmpania lor si ma bucur ca fratemiu i-a luat si pe ei in excursie,dar ciar nu avem ce sa facem in oras.Dupa parerea mea e cam plictisitor(desigur pentru ca eu deja sunt satula de el).Ma gandesc sa mergem pe timpul vacantei in Londra.Oricum trebuia sa ma mut acolo daca eram acceptata la Oxford. Si pentru ca nu am fost acceptata,am facut facultatea in Los Angeles.Vreau sa petrec mai mult timp cu el,Harry si baietii.Sper sa poata veni si fetele.Am o idee si cred ca va functiona.Voi vorbii cu mama si o voi convinge eu pana la urma.
Pe la vreo 10 am ajuns acasa.Mama inca nu venise,asa ca profitam de ocazia ca eram singuri acasa.Asa ca am dat o petrecere.Nu era cam o petrecere,mai mult o adunare intre prieteni.Fara muzica,bautura si galagie.Eu si fetele eram la mine in camera iar fratemiu cu Louis,Zayn,Niall si Liam au ramas in living,uitamduse la un meci de fotbal.Deocamdata nu se auzeau urlete.Si asa noi ne faceam unghiile si parul.Era ceva normal pentru noi,doar ca nu aveam atmosfera speciala pentru a ne simti in largul nostru.Poate ca era din cauza baietilor si a sosirii lor aici.Nu ca nu ne simtim bine cu ei caci nu este asa doar ca noi obisnuiam sa fim doar noi in casa si mama desigur da nu asta conteaza.Ceea ce conteaza este ca noi ne simtim bine unii langa altii si nimeni nu ne poate desparti!Cel putin dupa parerea mea!"Si....ce se intampla intre tine si Harry"spulber eu tacerea."Bine!Foarte bine!Mai nou sunt iubita lui.Nu stiti de cand astept eu momentul asta asa de minunat!Dar tu Deliah,cum te intelegi cu Liam?Ati legat deja intre voi?"spuse Molly cu atata entuziasm."Deocamdata nu,dar se infirtipa ceva din cate imi dau eu seama!Si tu Jade."."Ce...cei cu mine?spune ea fiind intrerupta din sesiunea de mesaje cu nu stiu sigur cine."Cei intre tine si Niall prostito!Cu cine vorbesti acolo?"."Cu Niall!Mi-a spus ca s-a distrat astazi cu noi si ca ar vrea sa venim odata cu ei in Londra si sa putem sta cateva zile acolo!".In momentul acela mi-a venit o idee."Sunt sugura ca asa se va intampla pentru ca maine sau poimaine vom pleca la Londra ce ei.Vom sta la tata,dar nu cu el in casa.Vom sta alturi in casa cumparata de tata.Stiam ca imi va trebui atunci cand vom pleca toate la facultate.Intrebativa parinti sa vedeti daca va lasa sa mergeti cu mine si sa dormiti aici.".Toate s-au bucurat cand au auzit si,cu telefoanale in maini,butonau fara oprire.Dupa cateva minute s-au uitat la mine si au spus ca le dau voie.Ca orice alte fete am tipat si sarit in sus de bucurie.Din pacate am fost intrerupte de usa care s-a trantit brusc de perete."Ce sa intamplat!Cine a patit ceva!E nevoie de o ambulanta?".Se ingrijoreaza fratemiu."Ce te crizezi atata nu am patit nimic doar ne bucuram ca ne vom muta la Londra in casa care mi-a cumparat-o tata cand ma voi muta acolo.Acum o pot folosi."il linistesc eu.Toti ne-am bucurat.In special Harry si Molly fiindca vor fi mai aproape pentru a isi pastra relatia.
Hei....Cam atat stiu ca nu am mai postat de mult dar chiar nu am putut cu tot ce am pe cap si cu tezele.Dar zilele astea am sa pot sa postez cred ca 2-3 capitole.Va pup!Astept comentari si pareri pentru urmatoarele capitole.Paaaaaa
CITEȘTI
Viata alaturi de One Direction
FanfictionTorry,sora mai mica a celebrului Harry Styles,primeste o vizita surpriza de la el.Ea nu stie ce o asteapta in continoare alaturi de el,baietii din trupa si prietenele ei.Oare se va crea o idila intre ea si un membru din trupa cun se asteapta toti?Oa...