Ne apropriem mai mult de ei cand o vad pe Jade ca se duce cu pasi grabiti spre masa si se uita si ea la poza apoi o navaleste un ras de mama focului care era foarte adorabil dupa parerea mea.Ma grabesc pentru a vedea si eu ce se intampla,las gustarile pe masa,iau telefonul din mana lui Louis si ma uit la poza cu Harry care era in pielea goala si alerga prin casa dupa o pisica,efectiv pufnind intr-un ras de zile mari
-Ce ras adorabil ai!imi spune Jade care a rosit dupa ce a spus acest lucru.
-Multumesc si tu ai un ras adorabil!ii intorc eu complimentul.
Pentru un moment sa lasat liniste iar apoi Harry a plecat nervos in casa probabil din cauza pozei.Nu inteleg de ce sa suparat asa de tare!E doar o poza amarata.
"Din perspectiva lui Molly"
Se lasa liniste in toata curtea iar acum cred ca Niall se da la Jade iar Jade se da la Niall.E cam ciudat dar in fine.Il vad pe Harry cum pleaca nervos in casa iar in secunda doi ma duc dupa el ca sa vad ce a patit.Deschid usa si vad cum a intrat in camera la el trantind tare usa de la intrarea in camera.Fug sus pe scari apoi bat la usa.
-Harry,te rog,deschidemi!Vreau sa vorbim!ii spun eu lui si aud niste pasi care se opresc in spatele usi.
-Ce vrei!De ce ai venit dupa mine?Sa iti bati si tu mai tare joc de mine?Si asa si-au batut ceilalti!spune el dar inca nu imi deschide usa.Chiar vreau sa il ajut fiindca tin la el si ma doare cand il vad trist fiindca ma face si pe mine sa fiu in aceeasi situatie.
-Nu am venit de asta!Am vrut sa vad de ce ai plecat si daca esti bine.Nu as face asta nici odata!ii raspund si vad cum usa se deschide si imi face semn sa intru.Ma ases pe pat langa el si il iau in brate.
-Dar si tu ai ras!De ce nu ai vrea sa mai faci asta inca odata?spune el cu un mic botic care era asa de adorabil ca nu putem sa nu ma abtin sa nu zambesc.E asa de adorabil cand face asta si totusi foarte sexy.
-Am ras ca sa nu par ciudata dar eu nu as rade nici o data de tine fiindca te iubesc dar tu nu te-ai uita nici odata la o tocilara ca mine!spun eu si in momentul ala el isi lipeste buzele de ale mele dand drumul unui sarut tandru intre noi.
Dupa puti timp imi deslipesc buzele de ale lui si il i-au in brate iar el imi raspunde strangandu-ma si mai tare dar nu intr-un cat sa nu mai pot respira.
-Deci,esti ok?Nu mai esti suparat?il intreb eu care imi da drumul pentru a face contacat vizual cu mine.
-Nu mai am nimic multumita tie si remediului tau!spune el cu un zambet mic pe fata care ma face si pe mine sa zambesc.
-Care remediu!zic eu curioasa.
-Remediul dragostei si asta!spune si ma suaruta din nou,acum scurt si dulce,dar suntem intrerupti de Torry care il intreaba daca mai e suparat,iar el o asigura ca e bine si ii spune ca o sa coboram si noi imediat.Ma ridic din pat dar ma trage in napoi si ma pune in poala lui si ma saruta pe frunte dupa care ma intreaba:
-Deci,vrei sa fi cu mine?Adica sti tu,iubita mea?
-Da miar placea!spun si il sarut,apoi il iau de mana si iesim din camera,lund de la bucatarie inca o sticla de suc.Iesim afar tinandune de mana iar acum toate privirile erau atintite pe noi.Ne asezam la masa,pun sucul jos pe iarba,ma fac mai comoda apoi primesc coate de la Torry si Ally care se uitau la mine cu niste fete de parca cine stie ce am facut iar baietii au procedat la fel si ei cu Harry,pe care il trage Louis umpic si pleaca de la masa si la fel Torry cu mine.
"Din perspectiva lui Louis"
Il trag pe Harry langa un copac iar apoi il intreb ce se intampla intre el si Molly.Imi povesteste ce sa intamplat si raman mut.Credeam ca eu voi fi cel care se indragosteste primul de o fata,dar se pare ca el a fost si va urma Niall de Jade.Vad ca isi fac ochi dulci unul altuia dar eu nu am curaj sa ii fac asa ceva lui Torry.E super tare dar nu stiu ce va crede dupa despre mine si nu vreau sa stric prietenia care s-a legat intre noi chiar acum de la inceput.Ii fac semn sa plece iar apoi il urmez si eu la masa cand observ ca Molly si Torry nu mai sunt la ea.Imi intorc capul si o vad pe roscata cum ii spune ceva blondei din fata ei.
"Din perspectiva lui Torry"
Dupa ce vin si porumbeii astia doi o trag pe Molly pentru a imi explica ce se intampla intre ea si fratemiutrag pe Molly de la masa pentru a vedea si a sti ce se intampla intre ea si fratemiu.Stiu ce e in capul lui Harry si de asta ma ingrijoreaja cand e singur cu o fata in toata casa asta mare si incapatoare.
-Ia zi,ce sa intamplat?o intreb eu curioasa pe blondina asta din fata mea.
-Pai.... cred ca suntem un cuplu mai nou si ma bucur la nebunie ca am sanse cu unul ca el.Chiar nu credeam ca daca imi chimb aspectul o sa am sanse.Sti de cand vises partea asta a vietii?!De aproape 2 ani si insfarsit s-a implinit!imi spune ea cu un vambet mare pe fata.
-Da da bine cum zici tu dar atat iti zic.Ai grija ce faci!Nu sti ve e in capul acestui tip!Eu stiu dar tu nu sti si vreau asa stiu ca vei fi bine alaturi de el fiindca tin mult la tine si nu vreau sa patesti ceva.Nu mi'-as ierta-o nici odata.zic si ea din cap aprobator apoi mergem la masa unde se lasa o liniste pentru cateva minut,apoi se rupe tacerea cand ne intreava Harry daca vrem sa vedem un film in casa.Am fost de acors cu toti apoi am ramas eu si cu Louis sa strangem vele de pe masa.
-Si cum ti se pare sa fi sora lui Harry?ma intreaba el pentru a incepe o conversatie.
-Pai,in unele aspecte super tare fiindca am cu cine sa ma dristez si sa fac multe farse si cu cine sa ma bat cand nu am am ce face,iar in alte aspecte foarte rau pentru ca stiu cei in capul lui si nu imi place de loc ce ii poarta pielea cand e intr-o relatie.De asta am tras-o pe Molly de la masa ca asa-i pot explica cum sta treaba.Dar tu de ce l-ai tras pe Harry de la masa.Stiu vorbesc cam mult!ii spun eu ai trag o gura mare de aer fiindca nu mai puteam sa respir.
-Nu vorbesti chiar atat de mult,vorbesti vat poate sa vorbeasca un om normal si l-am tras pe Harry de la masa ca sa il inteb daca este bine si ce s-a intamplat in casa.Si ai dreptate cu aspuctul rau.Noi stim asta fiindca era acum un an cu o fata impreuna si am fost la o petrecere unde a vazut alta si mai departe sti ce s-a intamplat si apoi din doua cate avea a ramaa cu nici una.Dasta l-am tras ca s-a il atentionez.Dar nu cred ca va fi cazul fiindca ai vazut si tu cum se uita la Molly.Relatia asta va fi una rezistenta si de durata.Si eu vorbesc cam mult nu?ma inreaba el si acelasi lucru pe care l-am facut si eu dupa ce am terminat il face si el.
-Nu vorbesti mult si mersi ca l-ai anuntat.Fiindca,sncera sa fiu,nu as fi facut-o ieu.Mergem ca am terminat.il atentionez apoi mergem si noi in casa unde reatul erau pe canapea mai putin Niall care face popcorn.Ma asez langa Louis si asteptam sa inceapa filmul nostru de groaza ales de Harry.Il bad pe Niall cum vine si imi da mie un bol cu popcorn,unul lui Harry Liam si Zayn aveau si ei unul,Molly manca din al lui Harry iat eu cu Louis din al meu.A inceput filmul cand se aude soneria si toti ne uitam la usa si nu stiam cine sa se duca sa deschida usa.Intr-um final s-a ridicat Zayn si a deschis usa.
"Din perspectiva lui Zayn"
Vazand ca nimeni nu se ridica sa deschida usa ma duc eu,o deschid si in fata mea apare o blonda superba care ma lasafara cuvinte.
-Buna,eu sint Ally prietena lui Torry.Po.....nu a mai apucat sa spuna nimic findca i-am trantit usa in nas si ma duc direvt spre Harry si ii spun tot si de asemenea il intreb si cine e tipa.Sta putin si apoi imi spune ca o cheama Ally si e cea mai buna prietena a lui Torry
Hei hei cam atat va pup pa
CITEȘTI
Viata alaturi de One Direction
FanficTorry,sora mai mica a celebrului Harry Styles,primeste o vizita surpriza de la el.Ea nu stie ce o asteapta in continoare alaturi de el,baietii din trupa si prietenele ei.Oare se va crea o idila intre ea si un membru din trupa cun se asteapta toti?Oa...