Nu pot sa cred ca insfarsit sunt matusica si in acelasi timp si mama! NU! Harry nu are un copil! Ca sa intelegeti...
CU 5 ORE INAINTE:
-Surprizaaaa! La multi ani! Se pare ca nu au uitat de ziua mea.
-La multi ani, iubito! Louis se aprorie de mine si ma saruta.
-Multumesc! Chiar nu m asteptam la asta! Deodata zambetul imi dispare de pe fata, aducandu-mi minte ce s-a intamplat in acea seara.
-Ce ai patit? Esti bine iubito? Imi ia fata in palme si isi fixeaza privirea in a mea. Ceilalti se aproprie si ei de noi nedumeriti.
-Sunt bine... doar ca ziu acesta imi aduce imintiri urate. Imediat ce am spus, pe fetele lor se vedea regretul. Mai ales e cea a fratelui mea. M-am intrs spre el si l-am imbratisat, acesta raspunzndu-mi.
Ne-m despartit din ibratisare dupa cateva minute.
-Te iubesc, surioara!
-Si eu te iubesc, ... Am simtit cum imi cedeaza picioarele, apoi ... NEGRU!
.........
-Em... Esti bine? Privirea imi era incetosata, dar putem distinge cat-decat chipul lui Louis. Cred ca eram in dormitor.
-Da, sunt bine. De cateva zile am mereu ameteli si nu stiu de ce. A stat putin pe ganduri, apoi ochii lui s-au marit cat China.
-Sti cand am venit la tine in ziua cand ti-ai recuperat memoria... -am dat aprobte din cap-... si cand am facut dragoste ... nu cred ca am avut protectie.
-Da... si daca stau sa ma gandesc, luna asta nu mi-a venit. Fara sa mai stau pe ganduri am sarit ca arsa din pat, am luat din noptiera un test de sarcina pe care il aveam pentru orice eventualitate si intrat in baie.
Am asteptat cateva minute pentru a vedea. Imi doresc de foarte mult timp un copil si sper sa nu fie iar alarma falsa. Cand a fost gata l-am ridicat pana la nivelul ochilor. Siroaie de lacrimi imi invadau fata. Am iesit din baie si am sarit in bratele omului pe care il iubesc cel mai mult pe lume.
-Ce s-a intam... E ceea ce cred eu? O sa fim trei?
-Da! Am sopti in ureche lui. M-a luat e sus si inceput sa ma invarte. Lacrimi de bucurie i se scurgeau pe obraji.
-SUNT CEL MAI FERICIT OM DE PE PLANETA!!!! a tipat in gura mare. Usa se tranti de perete si e e isi face aparitia un Harry rosu la fata.
-Trebuie sa mergem de urgenta la spital! Ally naste! SI de ce esti cel mai fericit om de pe planeta?
-O sa fi unchi, Harry! Acesta se schimba la fata total. Din stresat a devenit fericit.
-Este adevarat Em'? Am dat aprobator din cap si l-am imbratisat.
-Bravo frate! spune si il bate pe spate pe Louis.
-HAI ODATA HARRY, DACA NU VREI SA FI MOASA COPILULUI MEU!
INTRE TIMP, L SPITAL:
-Stai linistit, totul va fi bine. Zayn este foarte emotinat in legtur cu copilul. Si chiar il inteleg. Si eu deabea astet s imi tin copilul in brate.-Cine este sotul doamnei Malyk?
-Eu sunt.
-Avet un baietel de nota zece.
Isi ia copilul in brate.
-Bine ai venit, barsane! Eu si mamica ta o sa iti punem numele David!
CITEȘTI
Viata alaturi de One Direction
FanficTorry,sora mai mica a celebrului Harry Styles,primeste o vizita surpriza de la el.Ea nu stie ce o asteapta in continoare alaturi de el,baietii din trupa si prietenele ei.Oare se va crea o idila intre ea si un membru din trupa cun se asteapta toti?Oa...