Dupa o lunga discutie cu ceilalti despre relatia mea cu Louis si dupa toate amenintarile lui Harry adresate lui Lou in caz ca ma va rani nu stie ce va face cu el am plecat in parc.Nu singura,ci cu Louis si cu Briosel.Nu am avut asa de multa grija de el.Mai mult au stat ceilalti ce el.Le multumesc enorm.Nh stiu ce o sa se imtample in continuare cu viata mea dar nici nu vreau sa stiu.Voi descoperi pe parcurs.
"Ai patit ceva?Te vad putin abatuta.S-a intamplat ceva?"imi diatrage atentia Lou.Mereu a avut grija de mine.Il iubesc din toata inima mea si nu stiu ce as face fara el.
"Nu am nimic doar ma gamdeam.Stai linistit.Ori ce problema as avea fi sigur ca am sa ti-o spun."il linistesc eu.Ma asez pe o banca,el imi urmeaza gestul,asezanduse langa mine si luandu-ma in brate.
"Sti ca sunt aici pentru tot ce ai nevoie.Imi poti spune orice."
"Stiu si de aceea te oubesc asa de mult doar ca imi este frica de ce se va intampla in continuare.Ce ne rezerva viitorul."imi las privirea in jos si priveac pamantul.Nu am stat prea mult asa fiindca el imi ia fata in palmele lui si isi fixeaza ochii pe ai mei.
"Orice s-ar intampla voi fi mereu langa tine.Nu te voi parasi niciodata."
Nu apuc sa mai zic ceva,buzele lui zdrobindu-se de ale mele intr-un sarut tandru si pasional.pMa trage mai aproape de el adancind sarutul,limba lui jntrand in gura mea si inspectand fiecare coltisor.Cand imi gaseste limba incepe un razboi pe viata si pe moarte.Sarutul.nu mai dureaza mult,dezlipindu-mi buzele de ale lui si tragand aer in piept.
"Stiu.Mergem?Se face destul de tarziu".
Da aprobator fin cap si mergem sre casa.Imi las capul sa cada pe umarul lui si ma ia in brate.Cand ajungem in fata deschide usa si imi face semn sa intru eu prima.Inchide usa dupa noi si mergem in living.Ceilalti erau pe canapea si in bucatarie.Pe canapea erau Harry,Molly,Ally si Jade.Niall si Zayn erau in bucatarie,iar Deliah si Liam nunstiu unde sunt.
"Credeam ca ati plecat in lume de unii singuri!spune ironica Jade.
Am ras la remarca ei si am intrat in bucatarie.
"Buna baieti!Ce mai faceti?"
"Bine,tu?"intraba Niall in timp ce manca un taco.
"Bine pregatesc mancarea pentru Briosel.O...Am uitat sa va multumesc ca ati avut zilele astea grija de el.Nu stou ce ma faceam fara voi!"spun si ii i-au in brate.Cand ne despartim imi continui activitatea si ei la fel.Asez bolul cu apa langa vel cu mancare si il strig pe Briosel.
"Cum merge relatia ta cu Louis?"imi intorc capul spre Zayn care astepta raspunsul meu.
"Bine.Problema e cum merge cu tine si cu Ally.Sunteti sau nu in preuna?"
"Nu...Dar lucrez la asta.Chiar ma gandeam sa o scot la o intalnire.Unde crezi ca ar trebui sa mergem?Sunt sigur ca sti ce ii place cel mai mult."
"Normal ca stiu.Doar e prietena mea.Iesiti la o plimbare prin parc,asezativa pe o banca langa un felinar,spunei ce simti,sarut-o,si BUM!Sunteti in preuna.Stiu ca asta este marele moment pe care si l-a imaginat ea."il ingormez.
Imi multumeste si pleaca repede din bucatarie.
Zayn p.o.v
Ii multumesc lui Em si plec din bucatarie Intru in living si o vad pe Ally.
"Ally...Poti sa vi putin?"o intreb cu ezitare.
"Sigur.Ne indepartam de ceilalti incat sa nu ne poata auzi.Ce s-a intamplat?"
"Pai ma gandeam...Daca ai vrea sa mergi cu mine mai tarziu in parc la o mica plimbare."
"Sigur.La 8 este bine?"
"Sigut.Cand esti gata vi la mine."
Da din cap si pleaca in camera ei.Ma duc si eu in camera mea si ma pregatesc.Dupa moartea mamei lui Harry,Emilly ne-a invitat sa ne mutam aici.Si asa sa facut sa stam toti 10 in casa asta imensa.
Aud cateva batai in usa si ma uit la ceas.Era 8.Trebuie sa fie Ally.Deschid usa si ma uit la ea din cap pana in picioare.Purta o ruchita de un roz pal,in picioare avea o pereche de sandale albe si parul ei blond era lasat liber pe spate.Inchid usa si plecam,nu inainte de a ii complimenta tinuta.Am lectiile facute din inainte.
Drumul a fost unul destul de linistit.Asa cu a zis Em ne-am asezat pe o banca.
"Uite Ally.De mult vreau sa iti zic ceva dar nu am stiut cum.Te plac foarte mult si as vrea sa fim mai mult decat prieteni.Deci...Vrei sa fi iubita mea?"
Nu imi raspunde,dar in schimb buzele ei se pun peste ale mele.A avut dreptate Em.
"Sa i-au asta ca un da?"."Sa fi sigur!"spune si o mai sarut odata.Gata!De acum este a mea si nimeni si nimic nu o va mai rani.Voi avea grija de ea mai mult decat este posibil
Hei...Ce mai faceti?
Eu bine stiu ca este scurt dar nu am avut inspiratie.Iata si ultimul cuplu care s-a format.Sper ca v-a placut.
Bye!Va iubesc si multumesc ca imi cititi cartea!
CITEȘTI
Viata alaturi de One Direction
FanficTorry,sora mai mica a celebrului Harry Styles,primeste o vizita surpriza de la el.Ea nu stie ce o asteapta in continoare alaturi de el,baietii din trupa si prietenele ei.Oare se va crea o idila intre ea si un membru din trupa cun se asteapta toti?Oa...