Epilog

160 6 0
                                    

Emilly P.O.V:

Trei ani mai tarziu

-Mami... tati... veniti lepede! Cum am auzit vocea printesei mele ca ne stiga, am si fugit la ea.

-Ce este frumoasa mea?spune Louis si o ia in brate pe fiica noastra, Sky. Nu apucam sa spunem nimic ca soneria se aude. Ma duc sa o deschid, dar cineva mi-o ia inainte.

-Surpriza!!!!!!!!!! Spun fratele meu, impreuna cu baietii, fetele si copii lor.

-David, Jessei, Jaysnon, Kevin, Shayne! Sky se bucura foarte mult sa ii vada. Si eu si Louis la fel.

-Mi-a fost dor de tine, surioara! Harry imi ofera o imbratisare de care imi era dor.

-Si mie de tine! La fel si de ceilalti! Tip ca sa ma auda toata lumea.

...

Ma uit la copii si ceilalti cum se joaca si nu imi pot da seama cat de repede a trecut timpul. Parca ieri eram la ziu mea si aflam ca sunt insarcinata! Nu stiu ce m facem daca nu il aveam acumpe Louis alaturi de mine si nu imi daruia cel mai important lucru din viata mea. Pe Sky. Lacrimile de bucurie isi faceau aparitia e obrajii mei.

-Hei... de ce plangi? ma intreaba Louis putin ingrijorat.

-Nu am nimic, doar ca ma bucur de ce am cladit in toti acesti ani minunati alaturi de tine.

-Si eu ma bucur ca mi-i daruit cea mai frumoasa fata pe care o am. Si cel mai mult ma bucur c te m pe tine. Te iubesc si te voi iubii pana ce moartea ne va desarti!

-Si eu te iubesc! Spun si ma saruta.

                                                                        ~THE END~

Viata alaturi de One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum