Capitolul 13

130 6 2
                                    

De doua luni tampite incerc sa o fac sa se indragsteasca de mine si nu pot!

De doua luni nu am mai vazut-o si tot de doua luni beau in fiecare seara! Nu vreau ca restul vietii mele sa fie asa! Fara sa fie langa mine, fara sa o sarut, fara sa o strang la piept, fara sa fie A MEA!

Nu inteleg de ce m-a chemat la el, daca eu nu am ce cauta acolo. EA fiind acolo!

-De ce m-ai chemat Harry? Ca sa ma distrugi si mai mult de cat sunt acum? Sau vrei sa ma vezi cum ajung in groapa?

-Ce ai frate, nu de asta te-am chemat! Cum poti spune asa ceva? Urca in camera la Emilly si vei afla. Spune si arata cu degetul sre scari.

-Ce... Vrei sa imi arati cum se linge cu unul in patul in care eu faceam asta?

-Dute dracului odata daca nu vrei sa regreti ca nu ai facut-o!

Il ascult si urc. Pe scari m-am intalnit cu Ally.

-Buna Louis! Ce mai faci?

-Eu bine. Vad ca ti-a mai crescut burtica de ultima oara de cand te-am vazut. In ce luna esti? Da... Zayn si-a pus amprenta pe e bine de tot.

-Da, sunt in a 8 luna si 2 saptamani. Doctorul  spus ca s-ar putea sa nasc chiar de ziua lui Emilly!

-Te duci anul asta? Harry e chiar enervant.

Am salutat-o si am continuat sa urc. Nici nu mi-am dat seama ca peste 2 saptamani este ziua lui Em'. In tot acest timp se auzea o chiatra. Cred ca Niall care nu are ce face. Ca tot veni vorba de chitar. Acum mi-am amintit ca mi-am lasat chitara in camera NOASTRA. Deschit usa...


Em: "I'm half a hert without you


Lou: Forget all we said the night

         No, it does'nt even matter 

        'Caus we both got split in two

Em: If you could spare an house or so

        We'll go for lunch down by the river

        We can really talk if trought

Duo: And being here without you

          It like I'm waking up to"...

-Louis... spune printre suspine. De cand isi aduce aminte numele meu?

-De unde imi sti numele?

-Cum sa nu stiu numele tau? Doar cand il aud inima mi se vbate de bucurie!

-Asta ineamna ca iti aduci aminte de MINE si de NOI?

Da aprabator din cap. O imping pe pat si mai dearte stiti ce s-a intaplat.

~~seara~~

Emilly POV:

Imi dechid incetisor ochii si observ ca Louis nu este in camera. Ma imbrac cu ceva comod, strang hainele de pe jos si le duc in baie. Ies din camera si cobor in living unde erau si ceilalti.

-S-a hotarat si frumoasa adormita sa coboare din turnul ei! Zayn isi bate joc de mine.

-Ha,Ha... ce amuzant. Cand te hotarati sa nu mai fi barbat sa vi la mine ca te ajut cu cea mai mare placere din lume!

Viata alaturi de One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum