Cherry: normálně
Joe: tučněZačněme od začátku. Po závodu s ADAMEM jsem měl ,,menší" úraz a tak mě poslali na týden k moři ať se jedu léčit. Tak jsem vybral moře a jel jsem s Karlou. (Umělá inteligence)
Ještě ten den co jsem dá se říct utekl z nemocnice jsem jel za Joem a asi tam usl, ale probudil jsem se doma tak mi to trochu vrtá hlavou co se vlastně stalo. Třeba se ho někdy zeptám. Od té doby uběhl měsíc a viděli jsme se dvakrát ale vyhýbal se mi.
Možná jsem udělal něco hrozného nebo jsem mu něco řekl ze spaní. Nějakým způsobem mi to vadilo a to docela dost. Vždyť se známe......dlouho netuším jak dlouho ale je to dlouho. I když se často hádáme, tak jsme pořád dobří kamarádi aspoň doufám.Dopoledne jsem sedl na letadlo a letěl do Evropy do Řecka, tam jsem se chtěl vždycky podívat.
Ale koho jsem na letišti nepotkal že ano.Už asi před půl rokem jsem se rozhodl že poletím do Řecka byl to náš sen s Cherrym ale rozhodl jsem se že radši poletím sám. Možná bych mu i řekl ale měl havárii a pak se stalo to že mi ul v restauraci. Musel jsem do odnést domů, protože Karla se vybila a od té doby cítím takový zvláštní pocit, když jsem s ním.
Jsem velice populární mezi holkama to už asi víte ale když jsem kolem něj tak mám takový hřejivý pocit. Co když ho mám rád? Co když nejsem na holky? V tuhle chvíli jsem tak zrudlý že by mi závidělo i rajče. Ale na co to myslím v Řecku u moře si pořádně pročistím hlavu. Bude tam spousta hezkých holek a žádný Cherry.Už jsem na letišti a už jen čekám na můj odlet ale koho neuvidím. Růžovou hlavu. Ajajaj
,,CO TY TADY DĚLÁŠ?!"
______________________________
Tak první kapitola je venku pokud to někdy někdo bude číst tak doufám že se vám to bude líbit. Omlouvám se za chyby nedostatky atd. 🥰
Sayonara~
ČTEŠ
Změnil si se
FanfictionDnes brzy ráno odletam k moři na dovolenou. Ale co se stalo někoho jsem potkal. ,, CO TY TADY DĚLÁŠ?!" zařvali jsme zároveň ⚠️Yaoi⚠️ shop: Joe x Cherry anime: SK8 the Infinity Je to moje první knížka takže prosím s ohledem. Předem se moc omlouvám za...