V tu chvíli jsem zjistil že ho mám doopravdy rád víc než kamaráda.
______________________Když jsme se dokoukali na to krásné město tak jsme vzali skateboardy a jeli k hotelu.
(Zavazadla jim vzal taxi třeba)
Já jsem bydlel v moderní chalupě velké, prostorné a Joe prý bydlí hned vedle mě v hotelu.Přišla mi zpráva tak jsem se radši podíval myslím, že to nebude nic dobrého. A měl jsem pravdu.
,,Ale ne........"
,,Co se stalo??"
,,Teď mi psali že v tom hotelu ve kterém jsem měl bydlet není místo, že přijelo hodně turistů. Asi mají v Evropě teď prázdniny nebo jak tomu říkají. Tak nic já si jdu najít něco jiného uvidíme se potom."
Bylo mi ho líto a to docela dost vypadal jako kdybych mu vzal skateboard
,,Tak můžeš bydlet u mě, mám na měsíc zarezervovanou chalupu, která je pro jednoho až moc velká.",,Vážně to by si pro mě udělal."
,,Jo proč ne?"
,,Nebudete to teda vadit."
,,Bude pokud se budeš pořád také vyptávat"
,,Si fakt kámoš."
,, No víš já jsem taková hodná duše"Oba dva jsme se zároveň rozesmála. Takhle jsem si s ním už dlouho nepopovídal. Je v něčem jiný a mě to nějakým způsobem přitahuje a chci ho mít po svém boku.
Je to zvláštní pocit. Měl jsem ho jen jednou a to když jsem málem spadl ze skateboard a ADAM mě chytil od té doby mi přijde, že tenhle pocity jsem neměl až do teď.,,Když budeme teda bydlet spolu, tak budeš vařit a na večeři budeme chodit do restaurac kousek od chatky."
,,Ok domluveno. Třeba někdy řekni co by sis dal a já ti to udělám."
,,Ještě jedna otázka jak dlouho budeš v Řecku já celý měsíc?"
,,V Řecku jsem taky celý měsíc."
Nepoprosil jsem ho o vaření, jen protože vaří fakt dobře, ale aby si ten pobyt u mě nějak odpracoval.
Proč mám blbý pocit že jsem až moc měkký a hodný?
Vyrazili jsme k té jeho chaloupce a po cestě jsem tak trochu přemýšlel.
Budu mít třeba čas na přemýšlení jak mu to řeknu. ( Že ho mám rád) Chci mu to říct ještě v Řecku protože tady jsem to zjistil a tady mu to chci tady říct. A navíc je to nádherné místo pro vyznání.
Jen ještě přijít jak to zrealizovat.
__________________Pokračování příště...
Sayonara~
ČTEŠ
Změnil si se
FanfictionDnes brzy ráno odletam k moři na dovolenou. Ale co se stalo někoho jsem potkal. ,, CO TY TADY DĚLÁŠ?!" zařvali jsme zároveň ⚠️Yaoi⚠️ shop: Joe x Cherry anime: SK8 the Infinity Je to moje první knížka takže prosím s ohledem. Předem se moc omlouvám za...