,,Chci tě~"
___________________Joe se tomu vůbec nebránil a převalil mě na záda a začal mě líbat, rukama mi zajel pod tričko a mě ušlo pár vzdechů.
Očividně se mu to líbilo.
Potom se začal zvedat a mě vzal s sebou. Obmotali jsem mu nohy kolem pasu a šel se mnou do ložnice.
Jemně mě hodil na postel a sundal nám oboum vršek.S jemnými polibky pokračoval na krku, kde udělal pár znamének. Pokračoval dál dolů a zastavil u bradavek se kterými si začal hrát a mě se nepovedlo udusit těch pár vzdechů.
Už jsem začínal cítit problém v kalhotech a myslím, že nejsem sám.
Když jsem se začal přibližovat k břichu tak už jsem cítil jak se nám oboum zrychlil dech a udělal problém v kalhotech, takže to nemám v plánu nějak prodlužovat.
Začal jsem mu dělat znaménka na bříšku a dostal jsem se k lemu kalhot a koukl jsem se na něj a jen kývl a já pokračoval dál. Olízl jsem ho po celé délce a on se podemnou tak krásně kroutil tak jsem mu dal tři prsty před pusu.Až jsem ty prsty dostatečně naslinil tak mi je vyndal z pusu a začal si mě připravovat.
Najednou mnou projela vlna euforie až jsem se divil.,,Takže tam?!"
,,Jo AhH~"
Joe na to místo ještě párkrát přirazil a potom ze mě ty prsty vytáhl ani nevím kolik jich ve mě už měl. Kouknul se na mě jestli může. Jemně sem kývl a on do mě pomalé zajel.
Tohle bylo mnohem víc než tři prsty.
Chvilku jsem hledal jeho citlivé místo ale pak se prohl v zádech a zavzdychala mi. Je to slast pro mě uši.
Tak jsem neotálel a začal pomalu přirážet.,,Jo Aha~ víc aHh~hhm"
Začal jsem přirážet čím dál rychleji až jsme cítil že za chvíli budu.
,,Jo Ah Já AhhH už bu Hm du"
,,Já taky"
Po pár přírazech se Cherry udělal s výkřikem mého jména a já po pár tvrdých přírazech taky.
,, Miluju tě~"
,,Já tebe taky~"
V obětí jsme oba usnuli
~KONEC~
_______________________Moc děkuji za podporu od lidí od vás všech. Doufám že se vám to líbilo.
Mám v plánu psát takhle krátké knížky a mě napadlo na ship SHINKAMI/KIRIBAKU napište jestli by jste chtěli a kdyby jo tak jaký ship❤️❤️
Ještě jednou moc děkuji 💓
Sayonara~
ČTEŠ
Změnil si se
FanfictionDnes brzy ráno odletam k moři na dovolenou. Ale co se stalo někoho jsem potkal. ,, CO TY TADY DĚLÁŠ?!" zařvali jsme zároveň ⚠️Yaoi⚠️ shop: Joe x Cherry anime: SK8 the Infinity Je to moje první knížka takže prosím s ohledem. Předem se moc omlouvám za...