V obětí jsme oba usnuli.
____________________________Ráno jsem se vzbudil jako obvykle, ale byl nezvyklé, že jsem asi dostal své osobní topení.
Když jsem se na své topení kouknul, tak jsem musel být víc rudý než to nejčervenější rajče.
Pomalu jsem se vymotával z jeho obětí ale skoro u konce si mě zase přitáhl do obětí.Vzbudil jsem se když se můj plyšák začal hýbat a utíkat tak jsem si ho ještě víc přitáhl do obětí.
Jakmile jsem si ho přitáhl do obětí tak mi ten plyšák knikl. To mě donutilo ty oči už otevřít.
Zjistil jsem, že můj plyšák vlastně není můj plyšák ale Cherry.
Beztak jsem byl rudý až na prdeli. Rychle jsem ho pustil.,,Sorry"
,,V pohodě"
Potom jsem se zvedl a šel dělat snídani.
,,Dneska udělám anglickou snídani šlo by to?" (Volské oko, slanina a topinky)
Cherry s úsměvem souhlasil a po snídani jsme šli na pláž.
Time skip~
Další dny se nic moc nedělo pořád jsem nenašel odvahu, ale dnes jsem se rozhodl, že už mu to řeknu.
Při západu jsme se zas procházeli a šli do vody ale Joe mi přišel nervózní nebyl ve své kůži.
Něco se rozhodne dělo a všímám si toho. Poslední dobou je takový zvláštní a hodlám to hned teď zjistit.,,Hele děje se něco?"
,,Vlastně j-jo ale nevím jak to říct"
Přijde mi to nebo je nervózní,červená se a koktá. Okokok
,,Hej hej uklidni se nádech a výdech a teď mluv"
*Nádech a výdech*
,,Tak jo........ Hele už nějakou dobu ti to chci říct ale bál jsem se a takové ty blbosti kolem ale....."
Na nějakou dobu se odmlčel asi se fakt bojí.
,,Ale?"
,,Já já ........"
Přišel ke mě blíž a dal mi pusu byl jsem nejdřív v šoku ale pak jsem se přidal.
Když jsme se odtrhli tak byl chvíli ticho a pak se rozhodl promluvit.,, Já...
_________________________Pokračování příště.😏
Sayonara~
ČTEŠ
Změnil si se
FanfikceDnes brzy ráno odletam k moři na dovolenou. Ale co se stalo někoho jsem potkal. ,, CO TY TADY DĚLÁŠ?!" zařvali jsme zároveň ⚠️Yaoi⚠️ shop: Joe x Cherry anime: SK8 the Infinity Je to moje první knížka takže prosím s ohledem. Předem se moc omlouvám za...