8.

621 63 13
                                    

Na konec jsem z toho přemýšlení usnul.
________________________

Cherry ještě dva dny ležel.
Teď momentálně jíme zmrzlinu. Cherry se směje tak, že má problém popadnout dech.

Šli jsme si pro zmrzlinu.
Já si vzal pistáciovou a Joe si vzal jahodovou.
Když jsme došli na pláž tak Joemu ta zmrzlina spadla a já z toho nemůžu. Jenže karma je swině takže mi ta zmrzlina spadla taky. Joe mi tu momentálně umíral smíchy, mě to nedalo a nakonec jsem se přidal taky.

Odpoledne jsem si užil a teď jsme na naší obvykle procházce při západu slunce.
Dnes jsme se rozhodli že se půjdeme k západu i vykoupat.

Byli jsme v moři a teď by možná byla ta chvíle mu to říct.
JENŽE...to bych nebil já, kdybych po cestě nezakopnul o nějakej stupidní kamen a nesvalil nás pod vodu.

,,Co to děláš?!"

,,Hele uklidni se, jen jsem zakopl o nějakej kámen...sorry."

Začal se smát na plné čáře a já tam jen stal jak jako.......wtf co mu je?!

,,To si až takový nešika, že zakopneš i v moři?! HAHAHAHHA"

,,HaHaHa tak jsme se zasmáli. Už jdu ven začíná být zima"

Až se uklidnil vylezl z moře taky a šli jsme domů se převléct, už do pyžama a pustit si nějaký film nebo seriál. (Jako každý den)

Dnes jsem byl pevně rozhodnutý se kouknout na Banana fish. Joe donesl popkorn a mohlo se začít sledovat.

Time skip~

,,To je tak strašné smutný 😭😭😭😭"

Seděl jsem v Joeho obětí a brečel mu do ramene.
Až jsem se unavil a usnul.

Neměl jsem daleko abych se taky nerozbrečel.
Když se Cherry uklidnil chtěl jsem se ho zeptat jestli už nepůjdeme spát, ale on mě předběhl a sladce spal u mě v náručí.

Když jsem ho odnesl do postele a chtěl odejít tak mě něco zatavilo. Otočil jsem se a viděl rozespalého Cherryho jak mě drží za rukáv.

,,Spi dneska tady, se mnou, prosím."

Nic jsem nenamítal a šel si lehnout za ním. Jakmile jsem si lehl tak jsem cítil jak se mi vtisknul do obětí.
V obětí jsme oba usnuli.
_______________________

Další venku.
Jsme ráda, že to někomu dělá radost. Moc děkuji za podporu❤️❤️

Sayonara~

Změnil si seKde žijí příběhy. Začni objevovat