6.

626 60 5
                                    

Potom jsem sebou hodil na gauč a usl.
__________________________

Vzbudil jsem se kolem poledne, ale probudila mě taková krásná vůně.
Když jsem přišel do do kuchyně tak Joe vařil asi špagety.
Jsem rád, že mi vaří aspoň nemusím vařit já nebo chodit do restaurace.

Když jsem se vzbudil tak Cherry ještě spal, a když jsem jen tak koukal do blba tak se ozvalo moje břicho, tak jsem šel vařit.
Suroviny tu byli tak to bylo v pohodě.

,,To tak krásně voní"

Skoro jsem až nadskočil když se ke mě neslyšně přiblížil.

,,Děkuji"

Upřímně měl jsem hlad, tak jsem si sedl ke stolu a čekal až donese jídlo. Jen tak jsem se na něj díval koukal jak mu to v kuchyni jde, a že mu to v kuchyni sluší.
Ale pak se otočil a donesl nám jídlo.

,,Dobrou chuť"

Time skip~

Okolo Joeho se zase motá milion tisíc holek a já se valím a odpočívám.
Jenže to přestalo, KDYŽ MĚ JOE HODIL PŘES RAMENO A ŠEL SE MNOU DO VODY!

,,Pusť měě!"
,,Ne"
,, Prosím!"
,,Dobře jak chceš"

Fakt mě pustil, ale až jsme byli oba po pás ve vodě.
Smál se jak kdyby to byla ta nejvtipnější věc kterou kdy viděl.
Byl jsem rád, že jsem tu s ním a že se zase bavíme. Šlo vidět, že si to taky užíval tak jsem se začal smát taky.
Když jsem se koukl na pláž, tak na nás koukalo spousta holek, asi žárlili.

A takhle probíhal celý týden, ale pak se stalo co jsem ani jeden nečekali.
________________________

Já jsem ale swině další kapitola bude zítra. Je taková kratší ale tady se něco stane.

Sayonara~

Změnil si seKde žijí příběhy. Začni objevovat