Po nějaké době jsem se rozhodla vám napsat malí bonus tak doufám že se vám bude líbit.❤️
______________________V Řecku jsme si to s Joem pořádně užili, když myslím pořádně tak pořádně. Ale......
Jakmile jsme dorazili zpět do Japonska tak se pár věcí změnilo. Každý dostal pár pravidel:
JOE - přestal flirtovat s každou druhou
JÁ - jsem mu přestal říkat gorilo a vše bylo v poho. Ale.......Pak jsme zjistili že Reki a Langa jsou spolu (Renga shippers •-•) no a pak na to přišel Miya a ten to řekl ostatním. Náš vztah není veřejný ale jsme spolu už čtyři roky a jsme šťastní a momentálně už spolu bydlíme.
Dneska už to jsou čtyři roky co spolu jsme a jsem za to moc rád. Život je ještě lepší. Ale......
Já nemám Cherrymu co dál k výročí a vůbec netuším. Požádat o ruku ho chci až o příští dovolené bcs jsme se rozhodly že navštívíme zase Řecko.
,,JÁ PROSTE NEVÍM!"
Zanadával jsem nahlas a v tu chvíli jsem věděl Miya, Reki a Langa. Mimochodem Reki a Langa už jsou taky spolu 4 roky.
M: ,, Čau neuvěříš co se nám stalo!"
,,No tak se pochlub"
R: ,, Nacpali jsme Shadowa a Shokichiho jak nejsou daleko od toho dát si pusu"
( Shokichi je šéf toho obchodu se skatem a liškou),, Tak se vám plní další ship pánové"
Jen se zakřenili a dali si jídlo.
L: ,,Hele Joe vypadáš nějak sklesle. Děje se něco??"
Najednou se ozval Langa až mě to překvapilo.
,,Jako jo. Dneska jsme s Cherrym spolu čtyři roky a já nevím co mu dát a už jsem úplně na dně"
R: ,,Je pravda, že to jako řešíš na poslední chvíli ale něco možná mám."
,, Tak se pochlub."
R: ,,Udělejte si piknik, krásný hezký večer a potom krátkou procházkou v parku pod hvězdami. To je můj záložní plán kdybych na něco zapomněl nebo nestíhal koupit."
Langa se tak trochu zasekl nad poslední větou a udělal takový výraz ze kterého jsem já a Miya nemohli. Reki byl takový nesvůj.
,, Mimochodem moc dík za nápad možná ho trochu vylepším ale možná by jsi měl vymyslet další záložní aby jsi kdyžtak na něco nezapomněl."
Všichni jsme se rozesmáli a já se dal do práce.
Pohled třetí osoby:
Ten večer si oba užili strávili spolu krásné chvíle a nakonec i krásnou noc.
______________________
Doufám že líbilo a měla bych otázku. Chtěli by jste pokračování? Další knížku a dalším výletě do Řecka?
Pokud jo napište do komentářů.Omlouvám se za chyby a děkuji moc za podporu. Moc moc děkuji 💓💓
Hezký zbytek dne/večera.Sayonara~
ČTEŠ
Změnil si se
FanficDnes brzy ráno odletam k moři na dovolenou. Ale co se stalo někoho jsem potkal. ,, CO TY TADY DĚLÁŠ?!" zařvali jsme zároveň ⚠️Yaoi⚠️ shop: Joe x Cherry anime: SK8 the Infinity Je to moje první knížka takže prosím s ohledem. Předem se moc omlouvám za...