(ADAM viz. obrázek)
A takhle probíhal celý týden, ale pak se stalo co jsem ani jeden nečekali.
_________________________Jeden den ráno mě bolela hlava tak sem se šel napít, jenže .......... jakmile jsem vstal, tak se mi zatmělo a ja přestal vnímat.
Už jsem jen tak ležel na gauči, odpočíval a koukal do mobilu, když v tom uslyším nějakou ránu. Pomalím krokem jsem se vydal k ložnici, pro jistou jestli se něco nestalo.
Když jsem tam přišel tak se mi vyskytl pohled na Cherryho v bezvědomí tak jsem za ním hned běžel a začal se starat.Time skip~
Cherry teď leží v posteli s teplotou ale jinak mu nic není. Už se i probudil, napil se ale šel zase spát.
Teď mám čas přemýšlet nad tím jak mu řeknu že ho mám rád.Když jsem se vzbudil, tak mě ukrutně bolela hlava, tak jsem šel spát, ale mé břicho se ozvalo. Co mám jako dělat mám hlad krásně to tu voní a je mi blbí volat na Joeho. Tak jsem se zvedl a šel do kuchyně co tu tak krásně voní. Cesta byla namáhavá ale Joe si mě všiml.
,,Co blbneš?! Máš být v posteli a spát!"
Než jsem stačil cokoli říct tak se ozvalo moje břicho. Joe mě odnesl do postele a já se trochu červenal.
Když jsem ho nesl tak jsem vyděl jak se červená.
,,Zůstaň ležet donesu ti jídlo. Kdyby něco tak zavolej. Opovaž se dneska vylézt ještě z postele"
Jen zakýval na souhlas a já šel pro jídlo.
Když dojedl bylo už pozdě a tak jsme se rozhodli, že půjdeme spát. Cherry usnul hned, ale mě to trvalo. Dneska jsem se rozhodl že mu to řeknu až se uzdraví při západu slunce. ( Každý den chodíme na západ slunce na pláž )
Nakonec jsem z toho přemýšlení usnul.
____________________________
Další venku vidím to tak že se to za chvilku bude blížit ke konci. Ještě jedna otázka stáli by jste o nějakou ✨spicy✨ scénu. Pokud jo tak napište prosím.
Sayonara~
ČTEŠ
Změnil si se
FanficDnes brzy ráno odletam k moři na dovolenou. Ale co se stalo někoho jsem potkal. ,, CO TY TADY DĚLÁŠ?!" zařvali jsme zároveň ⚠️Yaoi⚠️ shop: Joe x Cherry anime: SK8 the Infinity Je to moje první knížka takže prosím s ohledem. Předem se moc omlouvám za...