7. Ay

292 22 7
                                    


Harry'm

Bunu da okumayacaksın biliyorum. Kargoda karıştığını düşünmüyorum çünkü ille birinin geri dönmesi gerekirdi. Şuan tek umudum o şerefsizden kurtulmak için başka bir yere taşınman, ve bu yüzden mektuplarımın sana ulaşmaması.

Korkuyorum, hemde çok korkuyorum. Yanında olamamaktan, sana zarar gelirse koruyamamaktan, eğer birşey olursa bunun benim suçum olmasından korkuyorum.

Onu vurdum, evet Cedric'i vurdum. Öldü mü bilmiyorum ama yaptım bunu. En kötüsü de pişman olmamam. O sana dokunmaya çalıştığı an ölmeyi haketmişti.

Umarım ölmüştür. Umarım ölmüştür ki, şuan orada huzurla uyuyorsundur sevgilim. Umarım beni bekliyorsundur, umarım başka birini değil beni düşünüyorsundur.

Kaldıramam, bunu asla kaldıramam. Ölürüm daha iyi. Sana olan aşkım kelimelere dökülmeyecek kadar büyük ve tutkulu.

Ve bu aşkı kelimelere dökmeyerek, sadece sana baktığımda güzelliğinin içimi titretmesini hissetmek istiyorum.

Sana ilk ve son dokunan olmak istiyorum. İlk ve son bana gül, ilk ve son beni gör, ilk ve son beni sev istiyorum. İlkler unutulmaz, ben senin için ilk olmak istiyorum. Çünkü sen benim için ilksin.

İlk sevdiğim, ilk birlikte olduğum, ilk mutlu olduğum, ilk huzurla uyuduğum, ilk gözlerine aşkla baktığım, ve uğruna ilk cinayet işlediğim adamsın.

Bekliyorum, seni yeniden görmeyi ve öpmeyi. Bedenlerimizin birbirine karışmasını.

Bekleyişlerle,
Draco Malfoy.

Her kurguda iyi karakter olan Cedric'i kötü yapmak ama asla ana karakter kötü olan Voldemort'u hikayeye eklememek *ElSıkışmaEmojisi* Ben

Bekleyişlerle // DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin