"Yoongi senin ben ağzına sıçayım! Göt!"
Karşımda hala utanmaz bir şekilde gülüyordu. Telefonumun ekranını yavaşça üstündeki tuştan kapatıp çaprazdaki tekli koltuğa attı.
Gerçek bir şerefsizdi. Üşengeçliğin, uykunun ve her türlü bokluğun vücut bulmuş haliydi.
"Beni delirtmek istiyorsun sen!" Üzerinden kalkmaya çalıştığımda beni sertçe geriye doğru ittirmiş ve bambu sehpa ile koltuk arasında yere düşmemi sağlamıştı.
"Jungkook' un asla böyle bir şey yapmayacağını biliyorsun Jimin bu kadar büyütmene gerek yok."
Ah tabii bir de karşımızdaki üçlü koltukta iki seksen uzanan Hoseok vardı. Mutfakta bir şeyler gömen Jin' den bahsetmiyorum bile.
"Hepiniz götsünüz."
"Benim suçum ne?! Ben burda sadece tatlı yiyorum!"
Sinir katsayım yükseliyordu. Ne güzel ona olan sinirimi belli ederek ilerletiyordum ki konuşmayı Yoongi' nin telefonu elimden aldığı gibi mesaj yazması bir olmuştu.
"Çok kasıntı yapıyorsun. Kuzenim yazmış dersin olur biter."
"Bununla yırtacağını zannetmem Hoseok. Bence Jimin' in dolgun dudakları Yoongi' nin dudakları kadar incelecek."
Elinde çikolatalı büskivi ile ukalaca bizim sohbetimize katılmıştı. "O değil de regl misin sorusu çok iyiydi."
Aish bir de o var. Çocuk şoka girmişti resmen. Ciddi ciddi regl misin yazdı bana. "Ciddi ciddi ona kız diyen Yoongi' ydi ama. Her şey senin üstündeyse mesajların ile sik onu dedi."
"Gerizekalı sik onu derken kız arkadaşıymış da başka kızın götüne bakarken yakalamış gibi trip at demedi. Ayrıca ikna etmesini en iyi bilen kişi Yoongi ona laf etme."
İkna.
Evet çok güzel ikna etti.
"Öpüşmek harika bir ikna türü zaten. Hayatımda daha güzelini görmedim."
Sinirli miydim? Evet.
Gergin miydim? Deli gibi.
Şu an Yoongi' nin ağzına sıçmak istiyor muydum? Kesinlikle.
"O değil de Jungkook hala bir şey yazmadı. Bence şimdiden bir şeyler araştırmaya başlamıştır."
"Beni germeyin onu öpmek istemiyorum."
Cevap verip vermeyeceğini ve cidden çalışıp çalışmayacağını merak ediyordum.
"Ya haftaya zaten. Emin ol unutur. Umrunda bile olmaz." Seokjin ellerinde iki işareti yapıp parmaklarını tiki gibi büküp düzeltirken konuştu. "Çünkü o okulun popi çocuğu okey."
Hepimizin arasındaki gülümseme daha da genişlerken hala gergindim. "Ya Jiminie neden bu kadar taktın bunu kafana siktir etsene!"
Harbiden.
Hala yerde oturuyorum.
Bildirim sesi duyduğumda hızla apaçık gözlerimi anlık Yoongi' ye çevirip kalkacaktım ki benden önce davranarak o kalkıp telefonumu aldı. Ondan bir santim daha uzun olmam gerekiyordu!
Where is the boy adaleti?
Kolunu yukarı kaldırıp benimle eğlenirken arkasından gelip Seokjin' in telefonumu çekmesiyle göt olmuşçasına burun kıvırdı.
"Şakayı abartmanın lüzumu yok Yoongi."
İşte annemiz konuştu. Böyle kalırsın göt gibi karşımda Yoongi. Bana uzatılan telefonu elime aldığımda bildirimin Jungkook' dan değil de annemden geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
// NUDE \\ Jikook
FanfictionJimin: Yayınlanacak her site için 100 dolar. Jungkook: Hassiktir bunlar ne lan?! #1-Jikook #1-Kookmin 2020-21 yapim