Jungkook yalancıdır

8.2K 651 317
                                    

"Endişelenme anne iyiyim. Birazdan arkadaşlarım ile denizin güzel suyuna gireceğim..."

"İyi olmana sevindim Jiminie! Umarım eğlenceli olur sizin için. Hoseok' u da duydum. Sözüm olsun hep beraber ayrıca çıkarsınız güzel bir yere kampa."

"Endişelenme sen. Bizim ona sözümüz var zaten. Şimdi bizim çocuklar ile sohbet edeceğim biraz. Babamla kendinize dikkat edin. Hoşçakal!"

"Görüşürüz Minie, iyi eğlenceler!"

Telefonu kapatıp Seokjin ve onunla yanı şezlongda yan yana oturan Yoongi ile benim aramdaki sehpaya koydum.

Otobüsten ineli bir iki saat olmuştu ve hiç fırsatı kaçırmadan denize gelmiştik.

Ki az bir süre de olsa uyumak hem mide bulantıma hem de can sıkıntıma iyi gelmişti otobüste. Annem benim için endişeleniyordu çünkü benden uzak kalmaya dayanamazdı.

Sevgi doluyduk diyebilirim size.

"Jimin senin bana verdiğin mayoyu sikeyim!" Seokjin' in söylenmeleri bitmek bilmiyordu. Benden mayo isteyen kendisiydi! Buna alışmak zordu tabii ki.

"Beğenmiyorsan giymeseydin piç ben mi dedim giy diye?"

"Senin bacakların ve kalçan harika görünüyor Jiminie. Porno yıldızı gibisin sana erotik olan her şey yakışır salak. Ne diye ona giydirdin ki?"

Ve tabii ki Yoongi' nin yargıları olmadan kadro tamamlanır mı?

Hoseok olsaydı beni öve ve diğerlerini susturarak ortamı dağıtırdı. Eğlenceli yapısını bu beş gün boyunca özleyeceğim. "Su voleybolu oynamaya ne dersiniz?"

Vay be.

Yoongi ilk defa yatmak dışında bir şey yapacak.

"O mayo ile olmaz derim." Duyduğumuz yabancı ses ile hepimiz sağa dönerken resmen ağzımızın suyu akmıştı.

Taehyung elleri altındaki mayonun cebinde, karın kasları gözükürcesine sırıtıyordu. Çikolata teni ve gözlerinin önüne düşen saçları harikaydı.

"Bana karışma hakkını nerden biliyorsun?"

Yoongi' yi omzundan dürtmüştüm. Kaşınıyordu.

Ne biçim ilişki yürütme örneğiydi bu böyle? "Kalın bacakların yüzünden insanların acı çekmesini istemiyorum." diye cevap vermişti Taehyung sadece.

"Siz manyak mısınız lan?"

Seokjin aklımdakileri söylüyorsun aşkım.

Böyle ilişki yürür mü ki amk? Hakaret ediyorkardı resmen. "Yoongi' nin bacakları çok güzeldir Tae haksızlık etme."

"Biliyorum. Özellikle de belimde sarılıyken."

Oh shit!

Kocaman olan gözlerimde Yoongi' den cevap vermek için ona döndüm.

KIZARAN YANAKLI VE BUNA RAĞMEN CİDDİ KALMAYA ÇALIŞAN YOONGI ÇOK TATLIYDI.

Gülmemek için dudaklarımı büzüp Seokjin' e döndüğüm sırada Taehyung Yoongi' ye elinş uzatmıştı. "Yüzmek ister misin görünüşüyle beni utandıran insan?"

"Yüzmek isterim her yüzüne baktığımda kusmak zorunda kaldığım insan."

Yoongi nazikçe Taehyung' un elini tuttuktan sonra ayağa kalkmıştı. Seokjin ile yan yana şezlonglara yattığımız sırada içimizdeki kahkaha tutmuştu ikimizi de.

"Şunlara baksana! Nefret ile aşk yaşıyorlar!"

"Yanlarında ikisinin de ciddiyeti yüzünden gülemedim de, şimdi altıma işiyeceğim Jimine!"

// NUDE \\ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin