————————————————
Jangan Lupa TinggalKan Jejak!
Like, Vote, Dan Comment
Agar Nemoto Lebih Semangat Menulis Lagi Kedepannyao((*^▽^*))o
————————————————————————————————
"Haah...Haa...A-Assalamualaikum Tok""Waalaikumsalam, Eh? Kenapa Dengan Kalian Ni"
Tebak Siapa Yang Habis Marathon? Yup, Kaizo Dan (y/n) Akhirnya Setelah Sekian Lama Berlari (y/n) Kena Tangkap Juga Dan Berakhir Kena Sebuah Jitakan Kasih Sayang Dari Seorang Kaizo.
"Hehehehe...Maaf Tok"
"Hmm...Iyelah, Sini Masuk. Oh Iya (y/n) Mana Duit Choco Tu?"
"Oh Iya, Nah Tok"
"Hm... Terimakasih, Kalian Kalau Mau Makan Mandi Dulu Ya Atok Nak Rehat Sekejap"
"Baik Tok!" Ucap (y/n) Dan Kaizo.
"Abang Paizo, (y/n) Nak Ke Atas Ya"
"Hmm, Eh (y/n)...Emm...Mandi Kat Mana?"
"Kamar Mandi Lah, Tu Ada Satu Kat Dekat Dapur. Tak Kan Lah Abang Nak Mandi Bareng (y/n)"
"Eh?"
Akhirnya Wajah (y/n) Memerah, Sadar Dengan Apa Yang Baru Saja Iya Katakan.
"A-aaah...M-Maksudku Itu Emm...Dah Lah (y/n) Nak Mandi Dulu!"
Kaizo Yang Melihat Tingkah (y/n) Hanya Tersenyum Kecil Dan Mulai Melangkah Ke Kamar Mandi.
"Waaaa....Sedapnya, (y/n) Nak Tambah Lagi Tok!" Kata (y/n) Dengan Mata Yang Berbinar-binar Sambil Menyunggingkan Senyum Lebar Nya.
"Hmm, Iyelah Tu"
"Atok, Fang Mana?"
"Fang? Tadi Dia Ikut Ngan Boboiboy Kat Rumah Gopal, Mungkin Main Video Game? Kejap Lagi Balik Lah Tu"
Kaizo Yang Mendengar Jawaban Tok Aba Pun Hanya Ber-Oh ria Saja.
"(Y/n) Atok Nak Ke Luar Sekejap, Nanti Kalau Dah Selesai Makan Jangan Lupa Tutup Semula Ya!"
"Hum! Baik Atok!"
Atok Pun Keluar Dari Rumah Nya, Sekarang Di Rumah Itu Hanya Ada (y/n) Dan Kaizo Yang Masih Setia Menyantap Makanan Nya.
"Gak Takut Gemuk?"
Uhuk Uhuk//
(Y/n) Yang Di Beri Pertanyaan Itu Pun Langsung Men-DeathGlare Kaizo Yang Sekarang Sweat Drop Di Buatnya.
"Hnn...Tak Lah, (y/n) Rajin Olahraga Tau! Mana Ada Gemuk! Lagipun Makan Banyak Bikin Gemuk Itu Cuma Mitos! Huft!" Lihatlah Sekarang Malah (y/n) Yang Di Buat Kesal Sampai² Pipinya Sudah Menggembung.
Mirip Hamster Batin Kaizo.
"Eh, (y/n)..." Ucap Kaizo Sambil Menunjuk Pipinya.
(Y/n) Hanya Terdiam Beberapa Saat Sampai Pada Akhirnya Ia Berdiri, Mendekatkan Kepalanya Ke Kaizo Dan...
Cup
Satu Kecupan Mendarat Di Pipi Kaizo.
"(Y/n)?" (Y/n) Mulai Sweat Drop Melihat Kaizo, Seperti Ada Aura² Gelap Di Belakang Nya.
Grep
"Apesal Kau Cium Pipi Aku Ni Hah? Aku Maksudkan Tu Di Pipi Kau Ada Nasi Tau!" Ucap Kaizo Sambil Mencubit Kedua Pipi (y/n)
"Waaaa...Maaph (y/n) Kira Abwang Nak Minta Cium Sebab Abang Boy Selalwu Bwuat Twu Kat (y/n) Dulu..."
"Assalamualaikum, Eh (y/n)"
KAMU SEDANG MEMBACA
Kaizo x Reader [Be With You]✓
Fanfiction✓ [ C O M P L E T E ] ✓ Kisah Seorang Adik Penguasa Elemental, (y/n) Entah Mengapa Ternyata Dia Mempunyai Sebuah Kuasa Juga Lho...Gimana Tuh? Surai (h/c) Nya, Dan Iris (e/c) nya, Ternyata Dia Imut Juga Ya... "Cantik" "Aku Salah Tela...