Çiğnenmiş Bir Kural Artık Kural Sayılmaz

4.2K 429 400
                                    

*\   /*Çiğnenmiş Bir Kural Artık Kural Sayılmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*\   /*
Çiğnenmiş Bir Kural Artık Kural Sayılmaz

Bu öpücük, James ve Beth'in ilk öpücüğü değildi. Belki de en mükemmel, en profesyonel ve en güzeli de değildi. Ama asla unutamayacakları bir öpücük olduğu gerçekti.

Tamamen kendilerinin olduğu, tüm masumiyetleriyle, içlerinden nasıl geldiyse, hiçbir küçük hesaplamanın yapılmadığı bir öpücüktü.

Beth, James ile öpüşmenin tanıdık hissini tüm kalbiyle hissediyordu. O gece onu öptüğüne dair hâlâ hiçbir şey hatırlamıyor, ama bunu bir şekilde hissedebiliyordu.

"Beth? James!"

Tanıdık bir sesle birbirlerinden uzaklaşan ikili nefes nefese korkuyla kapıya doğru döndüler. Sınıfın kapalı kapısının önüne birinin geldiğini, kapının altındaki gölgeden görebiliyorlardı.

Birkaç saniye içinde açılan kapıyla gözüken Remus, merakla arkadaşlarına bakıyordu.

"Ne yapıyorsunuz burada? Birden kayboldunuz." dedi Remus kapıda dikilirken.

Beth ve James yan gözle birbirlerine baktılar.

"Konuşuyorduk sadece." dedi Beth sakince nefes almaya çalışırken.

"Bir şey mi oldu yoksa?" Remus şüphe etti. Zaten günlerdir tuhaf davranıyorlardı. "Kavga mı ediyordunuz?"

"Hayır, Aylak." James sonunda konuşurken kapıya doğru yürüdü. "Konuşuyorduk sadece. Hadi gidelim."

Beth'de, James'in arkasından yürürken üçü çıktılar ve davet salonuna geri döndüler. Liam, Lily ve birkaç kişiyle birlikte takılıyordu. Beth'i gördüğünde onların yanından ayrılıp kıza yaklaştı.

"Neredeydin?" diye sordu nazikçe.

"James ile konuşuyorduk." diye cevapladı. "Liam... ben pek iyi hissetmiyorum. Sorun olmayacaksa..."

"Tabii ki gidebilirsin." Liam anlayışlı bir şekilde konuştu. "Ama iyi misin, bir şey mi oldu?"

"Sana sonra anlatacağım, olur mu? Şimdi sadece gitmek istiyorum." dedi Beth. Liam onu kuleye kadar götürebileceğini teklif etti ama Beth gerek olmadığını söyledi.

Liam'ın yanından ayrılırken başka kimseyle göz teması kurmamak için sadece önüne bakarak oradan geri çıktı. Gryffindor kulesine geldiğinde birkaç dakika durup parolayı hatırlamaya çalıştı. Hiçbir zaman parolaları unutmazdı. Hatta Profesör McGonagall'a parolalar için öneriler de bile bulunurdu.

Parolanın Hipogrif olduğunu hatırlayınca hızlıca içeri girdi. Ortak salonda Sirius ve Peter'ı görmeyi bekledi ama yoktular. Yatakhaneye çıkıp, üstünü değiştirmek için odaya girdiğinde Allison ve Ocean'ı aynı bıraktığı gibi yataklarında buldu.

Ardor • James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin