Hepinizin Liam'ı özlediğini biliyorum...😏
*\ /*
Arkadaşlık Böyle Bir ŞeyDönemin son haftaları artık gelmiş iken, herkes sınav ve ödevlerden kurtulma anını dört gözle bekliyordu. Çok az kalmıştı ve bunun için heyecanlıydılar. Herkes yaz tatiliyle birlikte son hafta yapılacak olan Ravenclaw - Gryffindor maçını bekliyordu. Oldukça rekabet olacak gibiydi. İki takım da çok iyiydi ve hazırlıkları daha da iyiye gidiyordu.
Liam arkadaşlarını bulmak için dışarı da gezinirken, Karagöl manzarasına karşı oturmuş Beth'e doğru ağır adımlarla yürüdü. Tek başına oturmasına karşı şaşırmıştı.
"Naber, Carter?"
Liam'ın sesiyle Beth çocuğa döndü ve ardından bakışlarını tekrar Karagöle çevirdi. Keyifsiz keyifsiz konuştu, "İyi."
Liam ona inandırıcı değilsin bakışları atarak yanına oturdu. "Ne oldu?"
Beth, elinin altındaki çimenlerden birkaç tane kopardı. "James ile atıştık."
"Neden?"
Beth etraflarına baktı. Birkaç grup öğrenci de Karagöl çevresinde takılıyordu ama onları duyamayacak kadar aralarında mesafe vardı.
"Remus öğrendi." Beth elindeki çimenleri küçük küçük yolmaya başladı. "İyi karşıladı, bir şey demedi. Ondan beklediğimiz bir şeydi zaten."
"Eee, sorun ne o zaman?" diye sordu Liam onun bu keyifsizliğine anlam veremeyerek.
"Sirius ve Peter'ın da hemen öğrenmesini istiyorum. Ama James maçtan sonra söylemekte ısrarcı. O da haklı. Sirius kötü bir tepki verirse maç kötü geçer."
Liam sırıtmaya başlarken dalga geçerek konuştu. "Bence söylemelisiniz. Takım olarak işimiz kolaylaşır."
Beth'de istemsizce güldü ve onun koluna hafifçe vurdu. "Ama..."
"Ama?"
"Marlene... bizi James ile görmüş..." Beth geveleyerek konuşurken Liam anladığını belirtircesine kafasını salladı. "...her an gidip her şeyi anlatabilir."
"Lanetlenmek istemiyorsa bunu yapmamalı." Liam kafasını sağa sola salladı. "Şahsi olarak deneyimledim, güzel değildi."
Beth, Liam'ı tavşana çevirdiği günü hatırlarken yüzünü buruşturdu. Liam ise tekrar gülmeye başladı.
"Sana şunu yap diyemem Beth. Çünkü bu James ile senin aranda. Birlikte karar almalısınız." Liam ikisinin arasını daha da bozmamaya çalışarak konuşmaya çalıştı. "Sirius ve Peter'ın sizi ne kadar sevdiği arkadaşlığınıza bakıldığında belli oluyor zaten. Kızsalar bile sonsuza kadar öyle kalamazlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ardor • James Potter
Fanfictionİki en yakın arkadaş birbirine aşıktı. Ama bunun aşk olduğunu bile anlamayacak kadar birbirlerine değer veriyorlardı. Ardor: Romantik duygularla ilişkili sıcaklık ve sevgi.