Yiğittir Gryffindor'daki Çocuklar!

3.1K 356 281
                                    

Remus Lupin❣️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Remus Lupin❣️

*\ /*
Yiğittir Gryffindor'daki Çocuklar!

Ravenclaw ve Slytherin öğrencilerinin tezahüratları ve şarkıları tüm gün sürmüştü. Herkes maç için oldukça heyecanlıydı. Quidditch sahasına doğru ilerleyen Çapulcular'da bir o kadar heyecanlıydı. James ve Beth arkadaşlarının arkasından sessizce yürüyordu. Beth ona dün akşam Marlene ile yaşananları anlatmak için fırsat kolluyordu ama henüz yalnız kalamamışlardı.

Tribünlerine çıktıklarında maç başlamak üzereydi. Liam Hastings süpürgesinin üstünden Beth'e doğru el salladığında genç kız da gülümseyip ona el salladı.

James göz devirip Liam'ı umursamamaya çalıştı. Hepsinin tek istediği Ravenclaw'ın yenilmesiydi. Çünkü bu sene çok iyi oynuyorlardı ve finalde Slytherin ile oynamaları daha avantajlı olurdu.

Beth, Liam'ı KSKS dersinde tavşana çevirdiği için hâlâ cezalıydı -ki bu sonsuza kadar sürecek gibi duruyordu- bu yüzden sunuculuk yapamıyordu.

Maç başlayıp herkes heyecanla izlerken, Beth'in tek düşündüğü şey James ile arkadaşlarına nasıl söyleyecekleriydi. Bir kere bile oturduğu yerden kalkmamış, kafasında onlara açıklayacakları şekilde cümleler kurup bir konuşma hazırlamaya çalışmıştı.

Maçı az bir farkla kazanan Ravenclaw için üzülememişti bile. Arkadaşları ondaki bu durgunluğu tabii ki de fark etmiş ve ne olduğunu sormuşlardı. Beth hasta hissettiğini söyleyerek geçiştirmişti.

Maç bitip Quidditch sahasından herkes ayrılırken Ravenclaw'ların uzun bir süre eğlence yapacakları belliydi.

Çapulcular göl kenarına inip Ravenclaw'ın galibiyetine üzülürken Sirius aniden Beth'e sarılıp kendine çekti.

"Böyle surat asmana hiç alışık değilim. Benim küçük aslanımın biraz suratı gülsün." Eliyle kızın dudaklarının kenarını kıvırmaya çalıştığında arkadaşları güldü.

"Hatırlıyor musun, birinci sınıfın ilk günü trende Beth'in bizimle oturmasını istememiştin." dedi Remus, o günleri hatırlayıp gülerek.

Beth'de o günün üstünden geçen yıllara karşı hüzünle gülümsedi.

"Ah evet... özür dilerim B." Sirius kolunun altındaki kıza daha çok sarıldı. "O zamanlar kızların hep ortalığı karıştırdığını düşünürdüm. Çünkü tüm kız kuzenlerim öyleydi." Sirius imayla konuştuğunda gülüştüler. "Bu ahmak üçlüye çok ısınmıştım ve gerçekten dost olabileceğimizi düşünmüştüm. Birinin bunu bozma düşüncesi de... korkunçtu."

Ardor • James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin