Peter'ın Kötü İtibarı

2.9K 335 220
                                    

Herkese iyi okumalar! 😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkese iyi okumalar! 😘

*\   /*
Peter'ın Kötü İtibarı

Remus, Beth ile konuştuktan sonra James ile de konuşmuş ve Beth'e ne söylediyse aynılarını ona da söylemişti. İkisinin -özellikle Beth'in- bu konuyu ne kadar içlerinde sıkıntı hale getirdiklerini fark etmişti. Şaşırmadım dese yalan olurdu. James'in hep Beth'e daha korumacı, şefkatli ve sevgiyle yaklaştığını hepsi bilirdi. Ama aralarındaki tek kız olmasından kaynaklandığını falan düşünürdü hep. İkisinin arasında olanları fark ettiğinde ise o kadar da fazla şaşırmamıştı.

İki en yakın arkadaşının mutlu olmasını çok isterdi. Bu yüzden onlar için seviniyordu. Ama Sirius ve Peter nasıl bir tepki verirdi pek emin değildi.

Quidditch sahasında Gryffindor'ların antrenmanını seyrediyorlardı. Remus arkasına yaslanmış elindeki bir kitabı okurken, Beth'de pür dikkat süpürge üstündeki arkadaşlarını izliyordu. Daha çok James'i tabii.

Ravenclaw'a karşı oynayacakları için antrenmanları çoğaltmışlardı. Tüm takımın pestilinin çıkacağı belliydi. Ama seslerini de çıkartamıyorlardı çünkü kupayı almayı hepsi canı gönülden istiyordu.

Sallana sallana yürüyerek gelen Peter'ı gördüklerinde çocuğun suratındaki aptal gülümsemeye anlam veremediler.

Sarışın çocuk Beth'in hemen yanına oturduğunda keyifli bir şekilde derin nefes aldı. Remus ve Beth birbirlerine anlamsızca baktılar.

"Ne oldu?" diye sordu Remus.

"Hiiiç..." Peter, kolunu Beth'in omzuna attı. "...sanırım aşık oldum."

"Sen her hafta bir Hufflepuff'a aşık oluyorsun zaten." dedi Beth, bu konudan bıktığını belli ederek. "Bu sefer hangisi?"

"Ah Hufflepuff değil ki." Peter gülümsemesini büyüttü. "O bir Ravenclaw."

"Ne?" Beth ve Remus aynı anda şok içinde konuştular.

"Şaka yapıyor galiba." Beth, Remus'a bakarak konuştuğunda çocuk ona katıldığını belli edercesine kafasını salladı.

"Şaka falan değil." dedi Peter ciddi bir ifadeyle. "Adı Mia."

"Merlin... sen ciddisin." Remus kitabını kapatıp kenara bıraktı. Beth hâlâ onun şaka yaptım ezikler demesini falan bekliyordu.

Peter anlatmaya başladı. "Kütüphanede takılırken..."

"Yani Hufflepuff avındayken." diye araya girdi Beth. Peter ona kötü kötü baktı.

"...iki kızın konuşmasına şahit oldum. Biri James'in ne kadar yakışıklı olduğundan bahsediyordu. Yanındaki kız da Lily'nin konusunu falan açtı." Beth göz devirdiğinde Remus onun surat ifadesinin değiştiğini gördü. "Dedikodu yapıyorlardı yani. Ben de araya girip arkadaşlarımın arkasından konuştukları için onları uyardım. Birden ikisi bir olup bana çemkirmeye başladılar. Çok korkunçtu." Peter'ın içinden bir titreme geçtikten sonra hülyalı hülyalı gülümsemeye başladı. "Mia'da onları duydu ve insanların dedikodularını yaptıkları için onlara kızmaya başlayıp beni korudu. Diğer iki kıza ağızlarını bile açtırtmadı. Çok zekice konuşup onlara ağızlarının payını verdi."

Ardor • James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin