Söylemek istiyorum ki, Lily Evans'ı çok seviyorum. Bu hikayede de kesinlikle kötü biri değil. Sadece bir kurgu olduğunu unutmayın. Sizi seviyorum💛
•~•
Lily Evans Anti Kulübü BaşkanıBiçim Değiştirme dersinde kafasını masaya koyup uykuya dalan Elizabeth'i, Sirius sürekli rahatsız ediyordu. Tüy kaleminin arkasını kızın burnu ile yanaklarına sürtüyor ve gıdıklanmasına sebep oluyordu.
"Kafanı ejderha kafasına çevireceğim Siri." diye tısladı Elizabeth birden bire, gözlerini açarken.
"Bay Black'i değil de," Profesör McGonagall'ın sesiyle hızlıca başını kaldırdı. "...önünüzdeki nesneyi ejderhaya dönüştürmenizi tercih ederim Bayan Carter."
Elizabeth uykulu gözleriyle, sinirle Sirius'a baktı. "Şimdi bu fincanı bir ejderhaya dönüştürüp üstüne salacağım. İzle beni."
Sirius'un gözleri büyürken geri çekildi. "Profesör, can güvenliğimden şüphe ediyorum."
Profesör McGonagall, bıkkın bir şekilde konuştu. "Black ve Carter, ayrılın. Dersimde birlikte oturmanızı önceki yıllarda yasaklamıştım zaten. Potter, Carter'ın yanına geç."
Sirius hızlıca Elizabeth'den uzaklaşıp Peter'ın yanına oturdu. Onun yanından kalkan James'de kızın yanına geçti.
James, Elizabeth'in kulağına eğildi ve fısıldadı. "Dönüştürmende sana yardım edeceğim ve böylelikle ejderhayı Sirius'un üstüne birlikte salabiliriz."
Beth gururla gülümsedi. "İşte beklediğim hareket." Asasını kaptı ve büyüyü yapmaya koyuldu.
Objeleri ejderhaya çevirmeyi zaten önceden öğrenmişlerdi. Ama bu sene sözsüz büyü üstüne çalışıyorlardı. Bu yüzden yapmak zordu. Bir ara Elizabeth, Profesör McGonagall'dan gizlice sözlü büyü yapmaya çalışıp Sirius'u korkutmak istedi ama yakalandı.
Elizabeth başaramasa bile, James ders sonunda kendi küçük objesini ejderhaya çevirebilmişti. Ardından Sirius'a uçmasını emretmiş, ve onu korkutmuşlardı. Sirius, "Saçlarıma dokunma!" diye bağırmaya başladığında da Profesör dersi bitirmek zorunda kalmıştı.
Derslerden sonra, akşam yemeğinde hepsi yemeklerini yerken Peter arkadaşlarına eğilmiş ve sessizce konuşmaya başlamıştı.
"Hufflepuff'dan Ashley ile konuştum ve hafta sonu Hogsmeade için randevu kopardım."
Elizabeth gülümsedi. "İşte böyle Pettigrew. Aferin." Arkadaşına yumruğunu uzattığında, Peter'da ona uzattı ve tokuşturdular.
"Ben de düşündüm ki..." Sirius, kolunu Remus'un omzuna attı. "...Ravenclaw'dan Jessica, sen, ben... ve... Jessica'nın güzel sarışın arkadaşı takılabiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ardor • James Potter
Fanfictionİki en yakın arkadaş birbirine aşıktı. Ama bunun aşk olduğunu bile anlamayacak kadar birbirlerine değer veriyorlardı. Ardor: Romantik duygularla ilişkili sıcaklık ve sevgi.