İntikam Soğuk Yenen Bir Tatlıdır

4.2K 369 529
                                    

Bugün 27 Mart, James Potter'ın doğum günü❤️🥺
İyi ki Doğdun JamJam❣️
Lumos *\

Bugün 27 Mart, James Potter'ın doğum günü❤️🥺İyi ki Doğdun JamJam❣️Lumos *\

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve şunu fark ettim.. bu sene James ve Lily'nin öldükleri yaştayım🥺💔
Daha çok gençlerdi😭

*\ /*
İntikam Soğuk Yenen Bir Tatlıdır

"Hayır."

"Evet."

"Olmaz."

"Olur."

"Büyük bir ceza alırız-"

"Almayız- ah ama durun!" Sirius aniden bağırdı.

"Salak mısın Sirius?" Beth onun bağırması ile irkilirken ters ters konuştu.

"Tatlı Liza'ma isabet ederse ne olacak? Buna izin vermem!"

Hepsi ortak salonda takılıyordu. Peter, bir süredir Slytherin'ler ile uğraşmadıklarını ortaya attığında hepsi neler yapabileceklerini düşünmeye başlamıştı. Sirius bulduğu fikri onlara anlattığında Remus'un hiç hoşuna gitmemişti çünkü sınavları yaklaşıyordu ve bu sıralar ceza almak son istediği şeydi.

"Üf... o zaman Liza'nın masasına koymayız yeter ki ağlama." dedi Beth onun sızlanmalarına karşı. Çünkü Sirius Black istemediği bir şey olunca 5 yaşındaki çocuk gibi davranmaya başlardı.

"Peki bu bombaları nasıl hazırlayacağız?" diye sordu James. "Boyamız yok."

Beth kafasını sallayarak onu onayladığında, James kıza gülümsedi. Beth'de, çocuğun gülümsemesine yan gözle bakarken hafifçe sırıttı.

"O iş bende." Peter heyecanla ayağa kalktı. "Siz merak etmeyin." Portreye ilerleyip ortalıktan kaybolduğunda dört arkadaş tedirgince birbirlerine baktı.

"Peter bir işi tek başına mı halledecek..." James dehşet içinde konuşurken Remus avucunu alnına vurdu.

"Kesinlikle yakalanacağız." diye mırıldandı Sirius ümitsizce. Ardından bir süper kahraman edasıyla ayağa kalktı. "Yakalanmamamız için peşinden gideceğim, merak etmeyin."

Sirius'da koşarak portreye ilerleyip gittiğinde, kalan üç arkadaş birbirlerine baktılar. Remus pes ederken yayıldığı koltuktan gönülsüzce kalktı.

"Gidip ikisinin aptalca bir şey yapmadığından emin olacağım." dedi ve ortak salondan o da çıktı.

"Gidip üçünün işleri batırmasını engellemeli miyiz?" diye sordu Beth gülerek.

"Ah... hayır." James koltukta hareket etti ve kafasını Beth'in bacaklarına koyarak yayıldı. "İşi batırırlarsa suç üçüne kalır ve biz ceza almayız."

Ardor • James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin