3. Fejezet

225 8 0
                                    

1971. Augusztus 5. Délelőtt

-Állj fel!-kiáltott lányára Christopher Valet.

-Nem bírok.-nyögött fel a lány a földön.

Már pár hete volt, hogy rávette a szüleit arra hogy tanítsák önvédelemre, vadászatra, párbajozásra vagy éppen mugli fegyverek használatára, igaz, Marie ezt mind egynek hitte elsőnek, de rákellett jönnie arra, hogy téved. Az apja egyből belegyezett de az anyja egy ideig nem engedett mert úgy tartotta, hogy mégiscsak egy hölgy lesz nem holmi férfi, de végül ő is beadta a derekát, de csak úgy ha legilimenciát és oklumenciát is tanul. És épp apja próbálta megtanítani lányát a közelharc rejtelmeire.

-Nem bírsz?-kérdezte gúnyosan- Akarnod kell! Minden rajtad múlik! Lefognak nyomni, de neked talpra kell állni, lássák, hogy bármikor talpra tudsz állni! Nem szabad kimutatnod az érzelmeid semmilyen esetben, mert gyengének fognak látni és..?

-Én nem vagyok gyenge!-nyögött fel Marie majd nehezen felállt és felvette az alap állást

-Így van.- mondta- Hibásan tartod a kezedet, a bal kezedet emeld a fejed elé, majd a jobb kezeddel üss.-mondta az apja miután megigazította a lány kezét. A lány kifáradva ütött egyet- Erősebben, te akartad, adj is bele mindent, most próbáld meg nagyobb lendülettel, de ne csak a válladat lendítsd a könyöködet hajlítsd és a vállad húzd hátra a könyököddel együtt. Igen, most jó, szorítsd ökölbe a kézfejed és kicsit felfele lendítsd, igy jó lesz most lendületből gyorsan és mozogj közben. Ez az így tovább.-mondta az apja amikor a lánya helyesen elvégezte az ütést- Most minden erőddel üss egy utolsót.

.....

Jennifer Valet épp a díványon ült, de az érkezőkre felkapta a fejét, már meg sem lepődött ezen a héten már a negyedik eset, hogy izzadtam szanaszét álló hajjal vagy vérző tagokkal toppantak be. Ezen csak a szemét tudta már forgatni.

-Walburgáék voltak olyan kedvesek, hogy elfogadták a meghívásunkat és ma eljönnek hozzánk.-kezdett bele Jennifer

-Sirius átjön?- lelkesült fel Marie

-Igen, de szedd rendbe magad, -nézett végig lányán- és a kezedet kösd be!- kiáltott utána mikor a lánya a lépcsőn szaladt fel

-Igenis anyám!

A lány a lépcső után a folyosón szaladt végig mire beért a szobájába. A szoba falai szürkék voltak, melyen egyetlen egy nagy ablak foglalt helyet aminek a párkánya befele párnákkal és függönnyel kiegészülve volt található. Az ablakon kívül a falakon fényképek legtöbbször róla és Siriusról, festmények, és rajzok terültek el. közvetlenül az ajtóval szemben egy francia ágy helyezkedett el. a tágas szobában három ajtó volt található, az egyik a kijárat volt, a másikból egy hatalmas gardrób nyílt telis tele ruhákkal a harmadikból pedig egy fürdőszoba. A három közül a fürdőszobába lépett be, hogy rendbe szedje magát.

A szoba díszes fehér arany csempékkel kirakva. Egy zuhanyzó és egy kád is volt, kedve szerint használhatta volna de mivel sietett a zuhanyzóra esett a választása. A forró víz csorgott le a testéről, égette a kezét ahol megannyi sem helyezkedett el a tréningek által, perzselte minden porcikáját a víz ahová csak ért, a göndör haját pedig lelapította. Amikor kilépett a zuhanyzóból egy törölközőt tekert magaköré, hogy takarja valami amíg elmegy a gardróbhoz. 

A ruhája kiválasztását hamar le tudta, egy egyszerű rövidebb ujjatlan sötétlila dísztalárt vett fel egy fekete kesztyűvel, hogy takarja a kezén lévő sebhelyet amit az aznapi edzésen szerzett. A cipője is egyszerű fekete kicsit magasított talpú lábbeli volt, nem volt agyon magasítva mégis csak egy tizenegy éves lányról beszélünk. Mikor felöltözött a tükre elé lépett és a fésűhöz nyúlt, a legnagyobb ellenségéhez. 

Ha egy nap nem ragadott a hajába minimum kettő fésű akkor egy sem. Nagy erőlködések árán egy elegáns kontyot tudott formázni a derekáig erő fekete gubancos hajából. Az utolsó simításokat végezte amikor meglátta a tükör mellett élete első szempillaspirálját és szájfényét amelyet még pár héttel ezelőtt anyjától kapott születés napjára. Igazán meglepte az ajándék hisz a szüleitől ajándékot utoljára két évesen kaphatott. Ahogy megpillantotta a két sminkszert úgy gondolta hogy miért ne? Baj nem lehet belőle ha kipróbálja. Amikor mindennel végzett letaglózva nézett a tükörbe, a szempillái kiemelték a sötétszemének tekintetét, a szájfénye színe pedig sápadt bőréhez tökéletesen passzolt. A szeplői pedig plusz erényt adott a végeredményhez.

-Marie, gyere már!

Szégyen- Tekergők ff.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن