4.bölüm

207 8 13
                                    

Hyunjin'den

Hastane korudorunda yürürken karşıdan ağlayarak gelen bir Hwa Young vardı.Koşarken birden yere düştü ve kafasını vurdu.Hemen yanına giderek ona baktım.Gözleri açıktı ama sonra kapandı.Yavaş bir şekilde kucağıma aldım ve koşarak etrafa bağırdım.

Hyunjin:Yardım edinn!!

Etraftaki insanlar bize bakıyorlardı.Hemen ordaki hemşirelerden birisi sedye getirdi ve yatırdık diğer hemşireler sayesinde.Hwa Young'u götürdüler.Bende peşinden gitmek istedim ama izin vermediler.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Uyandığımda hastane koltuklarının üzerinde oturma şeklinde uyuya kalmışım.Yavaşca kalktım ve Hwa Young'a bakmak için camın önüne geldim.

Hwa Young uyuyordu.Zaten doktorlarla da konuşmuştum sinirden bayılmış.Kafası hasar almış ama durumu şimdilik iyiymiş.O yüzden pek endişeli değilim.

Ben Hwa Young'u izlerken bir anda makinadan ses gelmeye başladı.Hemen doktor çağırmaya gittim.Zaten doktor da koridordan geçiyormuş.Doktorla birlikte koşarak Hwa Young'un odasına gittik.Doktor içeri girdi va arkasından da bir kaç hemşire.

Doktor hemen eline 2 tane bişey aldı ve hemşireler onun üzerine bir jel gibi bişey sürdüler.Doktor ise o sıvı sürüldükten sonra Hwa Young'un göğüsüne bastırarak Hwa Young'un göğsünü yukarı kaldırıp indirdi.(Aletin adını bilmiyom çaktırmayın °-°)

Doktor bu yaptığını 3-4 kere yaptı ama bir süre sonra bunu yapmayı bıraktı.Ve kafasını olumsuz sallayıp bişey dedi.

Doktor:Ölüm tarihi 5.4.2021

Bunu duyar duymaz kafamdan kaynar sular döküldü.Gözümden bir yaş geldi.Sonra bir yaş daha...

Gözlerimden yaş akmaya devam ederken kendime bunu yediremiyordum.Hemen ayağı kalktım çünkü ağlarken bacaklarım tutmayıp yere çömelmiştim.Odaya girerek koşarak Hwa Young'un yanına gittim ve ona sarıldım.Ben sarılırken hemşireler beni ondan uzaklaştırmaya çalışıyorlardı.Ama ben Hwa Young'a tutunarak ondan uzaklaşmamaya çalışıyordum.

Artık daha fazla dayanamayarak Hwa Young'un göğsüne sert bir yumruk attım ve o sırada makine den ses gelmeye başladı.Gözlerimi hışınla açarak makineye baktım.Kalbi atmaya başladı.

Doktora baktım oda aynı şekilde gözlerini pörtletmiş şekilde makineye bakıyordu.Hemşirelerde dahil hepimiz şok olmuştuk.Sonra bir anda elimde bir soğukluk hissettim.Elime baktığımda bir el benim elimi tutuyordu.Elin sahibine baktığımda ise bu Hwa Young'du...

Hwa Young'dan

Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başlamıştım.Sonunda gözlerimin üzerinde oturan fil kalkmıştı.Gözlerimi hafif açtığımda oda da Hyunjin,doktor ve bir kaç hemşire vardı.

Ama hepsi de makineye bakıyorlardı.Hyunjin'in elini yavaşca tutmaya çalıştım.Ve başardım.

Ben elini tuttuğum da Hyunjin hızla bana dönmüş bana bakıyordu.

Hyunjin:S-Sen uyandın m-mı?

Hwa Young:Evet uyandım.

Hafifçe gülümsemeye çalıştım ve bunu da başardım.

Doktor:Bu bir mucize gerçekten hayatım da ilk defa böyle bişeyle karşılaştım.Hyunjin Bey tebrikler Hwa Young Hanımı uyandırdınız.

Hyunjin hala şoku atlatamamış şekilde bana bakıyordu.Ve birden sarıldı.Bende karşılık vermeye çalıştım ama kollarım tutmuyordu.O yüzden sarılamadım.

Hwang Hyunjin ♡ (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin