5.bölüm

173 7 13
                                    

İyi okumalar

Sabah

Sabah uyandığımda yanımda bir ağırlık hissetim ve arkamı döndüm.Döndüğüm anda Hyunjin ile burun buruna geldik.Hyunjin'in de gözleri açıktı yani beni izliyordu sanırım.O anın refleksiyle geri çekildim.Hyunjin bu tepkime sırıtmıştı.Bende o sırıtınca sırıttım.Yavaşca ayağa kalktım ve lavaboya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra aşağı indim.

Mutfaktan sesler geliyordu.Ne olduğuna bakmak için mutfağa doğru gittim.Karşımda yemeklerle boğuşan bir Hyunjin buldum.Bu haline sessizce kıkırdadım.Sonra da sessizce yanına gittim ve korkuttum.

Hwa Young:Böö!!

Hyunjin:Ayyy!!

Hyunjin hızlıca arkasına döndü ve gözlerini pörtleterek bana baktı sanırım çok korkmuştu.

Hwa Young:Aa sanırım çok korktun sadece şakasına seni korkutmak istemiştim üzgünüm.

Hyunjin:Aa sorun değil.

Sağ elini ensesini kaşıyarak söylemişti.

Hwa Young:Iıı sanırım kahvaltı hazırlamakta pek iyi değilsin hahahahahahaha.

Hyunjin arkasına dönerek konuştu.

Hyunjin:Iıı şey... sanırım evet öyle.Ama sende bana yardım edersen hallederiz.

Hwa Young:Olur tamam.

Diyip yanına biraz daha yaklaştım ve tazgâhın üzerindekilere baktım.Doğrama tahtasının üzerinde yamuk yumuk şekilde kesilmiş bir domates vardı.Sessizce bu haline o görmeden kıkırdadım ve bıçağı alarak düzgünce kesmeye başladım.

Domatesin son yerlerine geldiğimde zor kesildiği için elimi bıçağa daha yakın tuttum.Ama tutmaz olaydım...

Hwa Young:Ahhh!! Elimm!!

Hyunjin:Nolduuu!!

Hwa Young:Elim kesildi baksanaa!!

Hyunjin:Neee!! Tamam dur bekle.

Diğer elimle kanayan elimi tutuyordum ki kan daha fazla çıkmasın diye.O sırada içeriden gelen Hyunjin'i gördüm.Koşarak yanıma geliyordu.Yüzündeki ifade endişeli bir ifadeydi.Ben bunları düşünürken Hyunjin çoktan yanıma gelmiş elimi sarıyordu.

Hyunjin:Heh oldu bak.

Elime baktığımda üzerinde panda olan bir sargı gördüm.Hafifçe kıkırdadım ve Hyunjin'e kafamı geri döndüm.

Hwa Young:Aa teşekkür ederim.Bu arada bu sargı bezi ne kadar da tatlıymış böyle hahahaha.

Hyunjin:Haahahhaaha

İkimizde gülerken o sırada kapı çaldı.Hyunjin'le birbirimize baktık ve beraber kapıya doğru gittik.Kapıyı açtığımda bir kız vardı ve sinirli gözüküyordu.

Kız:Hyunjinn!! Burda mısın!!

Kız bunu diyince Hyunjin'e baktım.Sinirli gözüküyordu.

Hyunjin:Niye geldin buraya, ben sana demedim mi benden uzak dur diye bitti artık bitti!

Kız:Çünkü seni hala sevi-

Hwa Young:Gider misin burdan yoksa ben ne yapcağımı bilirim.

Kız biraz korkmuş ve yavaş yavaş gitmeye başladı.Sanırım Hyunjin'in eski sevgilisiydi.Sinirlenmiş ve üzülmüştüm.Ama neden bilmiyorum.Yoksa ondan hoş-

Hyunjin:Teşekkür ederim beni bu kızdan kurtardığın için.

Hwa Young:Rica ederim.Aa ayıp olmazsa bişey sorabilir miyim?

Hwang Hyunjin ♡ (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin