Arkadaşlar oy sınırı geçilmedi ama ben yine atıyorum çünkü, neden olmasın 😉
İyi okumalar
Sabah
Alarmım ile uyandım. Yatağımdan kalkıp banyoda rutin işlerimi halletikten sonra aşağıya indim. Kendime tost hazırlayıp yedim. Yukarı çıkıp üzerime bişeyler giydim.
Altımada siyah spor ayakkabılarımı giydim. Telefonumu çantama koyup evden çıktım. Arabama bindim ve hastaneye koyuldum.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hastaneye geldim ve şuan asansörün gelmesini bekliyorum. Ben beklerken yanımda bir hareketlik hissetim ve sağıma doğru kafamı çevirdim.
Gelen kişinin yüzüne baktığımda bu Hyunjin'di. Benim ona baktığımı görünce oda bana baktı. Ben hemen kafamı geri önüme çevirdim. Dün olanlardan sonra nasıl bakacaktım ben onun yüzüne.
Ben bunları düşünürken asansör gelmişti. Asansörün kapısı açıldıktan sonra içeri girdim ve diğer insanlarında girmesini bekledim. Hyunjin'de girdi ve benim yanıma doğru geldi.
Bende biraz kendimi sola doğru çektim. Herkes binince düğmelere basıp asansörün kapısını kapatmak için düğmeye bastım. Asansör hareket etmeye başladığında yerime geri geldim. Kimse konuşmuyordu. Çok sessizdi. Bu sessizliği bozarak Hyunjin'e doğru hafif döndüm ve konuştum.
Hwa Young: Şey bana gelcektin değil mi?
Hyunjin bana doğru döndü ve konuştu.
Hyunjin: Evet. Sana gelcektim.
Kafamı olumlu anlamda sallarken aynı zamanda da önüme döndüm. Bir süre sonra asansör bizim kata gelmişti. Hyunjin'le beraber asansörden inip odama doğru gittik. Odama girdik ve ben dönen sandalyeme, Hyunjin ise masamın önündeki sandalyeye oturdu.
Hwa Young: Bugün tedavimiz başlıyordu sanırım. Değil mi?
Hyunjin: Hayır yarın başlayacaktık.
Hwa Young: Ah tamam benim kafam bu aralar biraz karışıkta.
Hyunjin: Tamam, sorun değil.
Hwa Young: Tamamm. O zaman nasıl gidiyor hastalığın. Bir sorun oluyor mu?
Hyunjin: Arada sırada oluyor.
Hwa Young: Ne oluyor?
Hyunjin: Önce başım ağrıyor sonra miğdem bulanmaya başlıyor. En sonda da her yerim ağrımaya başlıyor.
Hwa Young: İlaçlarını düzenli içiyor musun?
Hyunjin: Şu aralar içmeyi unutuyorum.
Hwa Young: Ama unutmamalısın. Yoksa yine olmaya devam eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hwang Hyunjin ♡ (Devam Ediyor)
FantasíaHwang Hyunjin'in bir hastalığı vardı ve bu hastalık çok nadir görülen bir hastalıkdır.Bununla başa çıkmak için uğraşan 2 aşığın hikayesidir.