İyi okumalar
Hyunjin çıktıktan sonra hemen araştırmaya devam ettim.Bu hastalık lenslerle ilgiliydi.Ve benim en kötü olduğum konu ama onu iyileştireceğim.İyi birine benziyor.
Ben düşünürken bir an karnım guruldadı.
Ne yani acıkmışmıydım.Ama ben bu saatlerde hiç acıkmam ki.Nasıl oldu bu.Neyse aşağıya iniyim bişey alıp yiyiyim bari.
Odamdan çıktım ve aşağı inmek için asansöre bindim.2 kat indikten sonra birisi daha asansöre bindi.Bende biraz yana kayarak geçmesini sağladım.Adam arka tarıfıma geçti.Bir süre sonra belimde bir el hissetmiştim.Ve şuan taciz ediliyordum.Hemen adamın elini tutup arkama döndüm ve elini ters çevirdim.Adam direk inleyerek yere düştü.Hemen üzerine tekme attım.Üstüne çıkıp yumruklamaya başladım.Ben yumraklarken asansörün kapısı açıldı.Arkama dönüp baktığımda ise yeni hastam Hyunjin vardı.
Hyunjin:Hwa Young Hanım?İyi misiniz.
Hwa Young:İyiyim sorun yok.Sadece bu pislik beni taciz etmeye kalkıştı.
Dedim adamı göstererek.Adam da yerde bayılmıştı.Ona o kadar çok vurmuşum ki.Neyse hakketti ama.
Hyunjin:Ne!!Siz ciddi misiniz?
Hwa Young:Evet ciddiyim bu adam bana taciz etmeye kalktı.
Dedim.Bu sırada asansörün kapısı kapanmaya başladı hemen kendimi dışarı attım yoksa sıkışacaktım.Tam kendimi dışarı attım.Ayağım asansörün kapanma yerine takıldım ve tam düşüyordum ki biri beni tuttu ama yere düştük.Çünkü ben çok ağırım.🤦♀️
Kimin üzerine düştüğümü bakmak için kafamı kaldırdığımda bu Hyunjin di.
Hwa Young:Aa pardon ben özür dilerim.Ayağım takıldı görmedim.
Dedim ve hemen üstünden kalktım.Etrafa baktığımda herkes bize bakıyordu.Eyvah!Rezil oldum.🤦♀️
Hyunjin:Sorun değil.Oraya herkes takılır zaten baksana çok yüksek yapmışlar.
Hyunjin bunu derken aynı zaman da ayağa kalktı.Hyunjin ayağa kalktığın da onun önünde hafifce eğildim.
Hwa Young:Teşekkür ederim beni tuttuğunuz için.Hyunjin'in kolunu dikkatimi çekmişti kolu kanıyordu.Herhalde yere düştümüzde oldu.
Hwa Young:Hyunjin kolun kanıyor.Gel hemen saralım.
Hyunjin de yeni fark etmişti.Koluna baktı ve konuştu.
Hyunjin:Aa sorun değil küçük bir yara sadece geçer birazdan.
Hwa Young:Aaa olmaz bak böyle yapanlara çok sinir olurum.Hadi yürü de gidelim.
Hyunjin:Peki.
Ben önde Hyunjin arkamda yürüyorduk.
Kolunu sarmamız gereken yere gelmiştik.Ben içeri girdim ve Hyunjin de girdi.
Hwa Young:Evet Hyunjin otur buraya.
Dedim koltuğu gösterirken.
Hyunjin de hemen oturdu.Bende hemen arkadan Malzemeleri alıp Hyunjin'in yanına geri geldim.Hyunjin beni izliyordu ve ben işimi biri beni izlerken yapamazdım.Rahatsız olurdum.
Hwa Young:Hyunjin bana bakmaz mısın acaba?Ben biri bana bakarken işimi yapamıyorum da.
Hyunjin:Ama ne yapayım çok güzelsiniz.Gözlerimi sizden alamıyorum.
Hyunjin bunu dedikten sonra şok olmuştum.Şok içerisinde Hyunjin'e bakmıştım.Oda ne dediğini bilmiyordu.Çünkü birden gülen yüzü yavaş yavaş düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hwang Hyunjin ♡ (Devam Ediyor)
FantasyHwang Hyunjin'in bir hastalığı vardı ve bu hastalık çok nadir görülen bir hastalıkdır.Bununla başa çıkmak için uğraşan 2 aşığın hikayesidir.