İyi okumalar
Sabah
Sabah yatağımdam kalktım ve ayakta esneme hareketlerimi yaptıktan sonra banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra aşağı indim ve kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. Kendime patates kızarttım. Bugün farklı bir enerji vardı bende. O yüzden hiç yapmayacağım şey; kahvaltıda patates kızartmak.
Neyse patateslerim kızarırken bir yandan da kahvemi yapıyordum. Kahvaltımı yaptıktan yukarı çıktım. Üstüme bunları giydim.
Ayakkabı da
Giydim ve anahtarımı, çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım. Arabama bindim ve hastaneye gittim.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Hastaneye geldim ve içeri girdim. Asansöre binerek odama çıktım. Odama girdim. Koltuğuma oturarak biraz duvarla bakıştım. Daha sonra sıkılarak koltuğumdan kalktım. Eun Kyung'un yanına gittim. Odasının kapısını tıklattım. Gel sesi gelince kapıyı açıp içeri girdim.
Eun Kyung: Oooo hoşgeldiniz hanfendi zâdeler.
Hwa Young: Hoşbulduk canım.
Eun Kyung: Gel otur.
Eun Kyung'un dediği yere oturdum.
Hwa Young: Eee nasılsın bakalım.
Eun Kyung: İyi sen nasılsın.
Hwa Young: İyi ne olsun. İşler nasıl gidiyor, yoğun musun?
Eun Kyung: Yok ya bu aralar hiç yoğun değilim.
Hwa Young: Anladım. Aslında bebde yoğun değilim istersen bir ara buluşalım ne dersin.
Eun Kyung: Olur buluşalım.
Hwa Young: Ne zamana?
Eun Kyung: Bugün olur mu müsait misin?
Hwa Young: Olur. Hatta buluşmayalım sen direk bana gel.
Eun Kyung: Olur o zaman zaten ikimizin de aynı saatte işi bitiyor. Şey yapalım ben eve geçeyim üstümü değiştirip geleyim.
Hwa Young: Tamamdır o zaman. Neyse ben gideyim hastam gelicek az sonra.
Eun Kyung: Tamam hadi görüşürüz.
Hwa Young: Görüşürüz.
Diyip odadan çıktım. Kendi odama gittim. Koltuğuma oturduktan sonra kapım çaldı.
Hwa Young: Geeell.
İçeri Hyunjin girmişti.
Hyunjin: Günaydın Hwa Young Hanım.
Hwa Young: Günaydın Hyunjin'cim. Gel otur.
Hyunjin sandalyeye oturduktan sonra konuştu.
Hyunjin: Bugün muayene başlıyor. Unutmadınız değil mi?
Hwa Young: Yok unutmadım. İstersen başlayalım mı?
Hyunjin: Olur.
Hyunjin derin bir nefes aldıktan sonra kalkıp sedyeye uzandı. Bende yuvarlak sandelyemi alarak, ve malzemelerimi aldıktan sonra sandalyeye oturdum. Ve muayene etmeye başladım.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Muayene bitmişti. Şimdi ise Hyunjin sedye de uzanıyordu.
Hwa Young: Bitti kalkabilirsin.
Hyunjin: Tamam.
Diyip ayağa kalktı. Bende eldivenlerimi çöpe atıp dönen koltuğuma geri oturdum. Hyunjin'de benim karşımdaki koltuğa oturdu.
Hwa Young: Muayene için diğer günleri konuşalım istersen?
Hyunjin: Tabii.
Hwa Young: O zaman şey yapalım. Bir gün muayene, arada bir gün boşluk olsun çünkü biraz dinlenmen gerekicek. Yani bir gün olcak bir gün olmayacak. Sırayla.
Hyunjin: Tamam benim için uygun.
Hwa Young: Tamam o zaman öyle yapalım. Bugünlük bu kadar yeterli. Şimdi evine git ve güzelce dinlen. Baş ağrın olursa da dediğim gibi haplarından iç.
Hyunjin: Tamamdır. O zaman perşembe günü görüşürüz.
Hwa Young: Görüşürüz.
Diyip el salladım. O da bana el salladıkdan sonra kapıyı açıp oda dan çıktı.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Akşam eve gelmiştim. Hemen duşa girip yatağıma uzandım. Çok uykum vardı. Zaten yattığım an uyumuşum.
•
•
•
•
•
Evettt arkadaşlar yeni bölüm geç geldiği için gerçekten özür dilerim. Neyse umarım kitap güzel gidiyordur. Yani öyle umuyorum. Aklıma bişey gelmiyor artık. Tükenmiş durumdayım. Haberiniz olsun. Yani her an final olabilir. Neyse çok uzattım diğer bölümde görüşürüzzzz💘
🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hwang Hyunjin ♡ (Devam Ediyor)
FantasyHwang Hyunjin'in bir hastalığı vardı ve bu hastalık çok nadir görülen bir hastalıkdır.Bununla başa çıkmak için uğraşan 2 aşığın hikayesidir.