𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 7

455 42 10
                                    


Alex


Beletelt egy kis időbe, ameddig az ébredést követően felfogtam, hogy hol is vagyok. Sok minden kavargott a fejemben, és az este enyhén szólva túltoltam az alkoholt is. Nem akartam, már csak azért sem, mert kinek hiányzik egy tompa fejfájás rögtön az első teljes napon, amit a nyaralásán tölt? Ugyan azt még nem találtam ki, hogy mit akarok csinálni, de lehetőleg valami olyan program kellett, ahol minél kevesebb emberbe boltok bele. Egyáltalán nem hiányzik sem a faggatózás, sem pedig a lesajnáló tekintetek. Tudom én magamtól is, hogy egy címeres barom voltam, és jól összekuszáltam magam körül mindent.

A hátamra fordultam. Szükségem volt a plafon látványára ahhoz, hogy kicsit összeszedjem magam, és kitaláljam, hogyan tovább. Elnyomtam egy sóhajt, és a karjaimat a fejem alá raktam, mint egy támasztékként. Ki kell találnom valamit. Mégpedig sürgősen.

A gondolkodásomat azonban egy furcsa, ismeretlen illat szakította meg. Pontosabban illatok. Nem is olyan messze magamtól, enyhe almás sampon illatát éreztem, egy kis alkoholszaggal vegyítve. De a szobában félhomály volt, ezért már csak akkor éreztem meg Őt magam mellett, amikor az illető szuszogva a másik oldalára fordult, és a karjai egyenesen a mellkasomon kötöttek ki. A testemben lévő összes vér az agyamba tódult. Mégis ki az isten fekszik mellettem, amikor egy kibaszott egyszemélyes kabint vettem ki magamnak? Aztán leesett.

- Sierra... - morogtam, aztán lelökdöstem magamról a lány ölelő karjait. Dühösen trappoltam el a villanykapcsolóig, és lényegében forrt az agyvizem. Azok után, hogy kidobtam, még volt képe visszamászni az ágyamba? Mégis mi nem volt abban világos, hogy NEM? Persze ismertem az ilyen nőket, elég nehezen tűrik, ha nem az van, amit ők elképzeltek, de azért ez már kicsit túlzás.

Felkattintottam a villanyt, és végignéztem az ágyban fekvő női testen. A hasán feküdt, egyenletesen szuszogott. Mogyoróbarna, kissé hullámos haja szétterült a párnán, és takarta az arcát, de nem is volt szükséges hogy lássam. Ez a nő határozottan nem Sierra volt. Összeráncoltam a szemöldököm. Így akkor már végképp nem értettem. Ki ez a lány, és mégis hogy a bánatba jutott be a szobámba?

Muszáj volt tennem néhány kört. A bejárati ajtó előtt megtaláltam a táskáját, és egy pár cipőt. Megemeltem, aztán visszadobtam a padlóra. Az egyiknek ki volt törve a sarka. Akárki is ez a lány, elég kemény éjszakája lehetett. Miután kicsit lehiggadtam benyitottam a fürdőbe. Semmi szokatlant nem vettem észre azon kívül, hogy egy törölköző a fürdőkádban hevert. Mégis mit akart ezzel? Két tippem volt. Vagy fürödni, és meggondolta magát, vagy eredetileg a kádban tervezte az alvást. Mindenesetre felkaptam a törölközőt, visszadobtam a helyére, aztán visszasétáltam az idegenhez, aki még mindig békésen szuszogott, csak ezúttal már maga köré csavarta a takarómat is.

Egy normális estén nem lett volna meglepő a látvány. A legtöbb bulin, amit otthon Manhattan Beach-en tartottam, mindig sokan voltunk. Volt pár meghívott és ők általában hívták a haverokat, unokatesókat, így megesett már az is, hogy totál vadidegenek között mászkáltam a saját házamban. De soha nem zavart, ameddig akadt pár olyan lány is, akikkel nagyon is lehetett mit kezdeni. Ennek a lánynak a jelenléte azonban teljes rejtély volt számomra. Valahogy bejutott a szobámba, befeküdt az ágyamba, és egy egész éjszakát töltött el ott úgy, hogy én ebből semmit sem vettem észre. Mindenesetre ideje volt ők kipaterolni az ágyamból, és a szobámból egyaránt.

Lassan az ágyra térdeltem, és óvatosan lehúztam róla a takarót, hátha ezzel felkeltem őt, de meg sem rezzent. Mélyen beszívta a levegőt, elég nyugodt volt. Nem akartam megijeszteni, de ha a finom ébresztgetésekre nem reagál, muszáj valami drasztikusabb módszerhez folyamodnom.

𝘙𝘌𝘓𝘈𝘛𝘐𝘖𝘕𝙎𝙃𝙄𝙋Where stories live. Discover now