Rowen
Mexikó csendes-óceáni partvidéke megmutatja a latin-amerikai ország kevésbé ismert arcait. Szemkápráztató színek, gyönyörű tengerpartok fedik fel titkaikat Cabo San Lucas irányába hajózva, míg a mesés Royal Princess fedélzetén latin Fiesta várja Önt.
Becsuktam a vékony kis prospektust, és elnyúltam a nagy franciaágyon. El sem akartam hinni, hogy már csak pár óra, és ennek a gyönyörű hajónak a fedélzetén koktélozhatok a legjobb barátnőmmel, miközben a nap szépen eltűnik a horizonton.
Amióta Danielle hatalmas fuvallattal belobbant az életembe, és a barátnőm lett, azóta ezt tervezzük. Egy csodálatos nyaralást egy óceánjárón, ahol csak a pihenésé a főszerep. Nincs munkahelyi stressz, nem gondolunk a leadási határidőkre, nem stresszelünk a legújabb nagy sztorin, amit vagy sikerül elkapni, vagy nem. Általában nem. Viszonylag újak vagyunk a szakmában, és sajnos az újságíráshoz a tudás mellett szerencsére is szükség van, ami engem az utóbbi időben eléggé elkerült.
- Na? Az ezüst vagy a fehér? – bújt elő a barátnőm a nagy gardróbszekrényéből végre - úgy egy óra után -, és meglóbált előttem két testhezálló felsőt.
Felültem az ágyon, és a szőke lányra meredtem.
- Nem mindegy mit mondok? Úgy is hozod mindkettőt, és mindkettőben istenien fogsz festeni, hiszen tudod. – mosolyogtam rá, mire Danielle megrántotta a vállát, és vállfástól mindkettőt a nyitott bőröndjébe hajította.
Úgy pakolt erre az útra, mintha legalábbis örökre a hajóra akarna költözni, és ehhez elengedhetetlen, hogy magával hozza a fél gardróbszekrényét.
Ellenben vele, én nem akartam túlzásba vinni. Úgy terveztem, hogy a vacsizós és bulizós estéket kivéve fürdőruhában töltöm majd a napjaimat, és a medence mellől el sem mozdulok. Az egyetlen, aminek a figyelmemet szentelni akarom majd, azok a könyveim, a zenéim, a csodálatos kilátás, és még véletlenül sem Zayn Balfék Simson, aki két héttel ezelőtt tönkretette az életemet, az emberekbe vetett bizalmamat, és az önbecsülésemet.
- Azért bízom benne, hogy te is raktál el valami szexit. – Danielle ellépett a szekrénytől, és vádlón rám nézett.
- A fürdőruha mennyire számít annak?
- Ne már, Row! – vágta csípőre a kezét, nyomatékosítva, mit gondol erről. Balszerencséjére, nekem is megvolt a magam véleménye.
- Pihenni megyek a hajóra, nem pasizni. – feleltem, majd felé lendítettem a mutatóujjamat. – És meg se próbáld ezt megtorpedózni, értetted?
- Komolyan megvonnád magadtól az élvezeteket amiatt a szemét miatt? Nem gondolod, hogy épp ideje túl lenni rajta?
Megráztam a fejemet, és az órámra pillantva realizáltam, hogy ideje indulni, így szó nélkül belebújtam a fehér sportcipőmbe.
Nem épp úgy vélekedtem a dolgokról, ahogy a barátnőm.
- Két hét telt el. Én ennyi idő alatt nem tudom csak úgy elfelejteni, hogy megaláztak, ne haragudj! – pillantottam bánatosan a lány gyönyörű macskaszemeibe.
Danielle mindenféle túlzás nélkül olyan volt, mint egy Calvin Klein modell. Sötétzöld szemek, napcsókolta, makulátlan bőr és a szőke dús haja, aminek soha egyetlen szála sem állt rossz irányba. Nem úgy, mint a lány fantáziája és személyisége, ami teljesen ellentmondott a ragyogó külsejének. Legalább olyan romlott volt mint én, csak az különböztette meg tőlem, hogy nem igazán volt a komoly kapcsolatok híve. Szívesen szórakozgatott a pasikkal ameddig mindkettejüknek megfelelt, aztán továbblépett.
Én megmaradtam örök romantikusnak. Hittem a szerelemben, a házasságban, a nagy Ő-ben, és két héttel ezelőttig úgy gondoltam, meg is találtam. Mindaddig, ameddig ez az álomkép kártyavárként össze nem omlott, amikor Zayn a fülem hallatára csalt meg, mégpedig a lehető legbalfékebb módon.
Azt hazudta, hogy a szülinapom előtti hétvégén a szüleihez megy Oregonba, én pedig hittem neki, hiszen mi okom lett volna megkérdőjelezni őt? Aztán szombat este videóhívást kezdeményezett, szóval nagyon megörültem.
„Szia Zayn, mi a helyzet?" – szóltam bele a telefonba, de senki nem válaszolt, ráadásul csak feketeséget láttam. Aztán egyszer csak egy női hangot hallottam:
„Gyere, menjünk az én lakásomra!"
Ezután megszakadt a kapcsolat és visszahívni sem tudtam. A kezem remegett, az egész testem zsibbadt, fogalmam sem volt, hogy mi történik velem. Felhívtam a Danielle-t, és elmondtam neki, mi történt. A barátnőmnek szerencsére volt annyi lélekjelenléte, hogy pár telefon megejtése után kiderüljön, Zayn nem a szüleinél van, én pedig alaposan át lettem verve. Akkor már hónapok óta csalt egy kollégájával, nekem pedig az égvilágon semmi nem tűnt fel ebből.
Mire Zayn hazaért, összecsomagoltam, és ideiglenesen Danielle-nél húztam meg magam. Ráérek majd akkor lakást keresni, ha visszaértünk a nyaralásról, így beszéltük meg. Addig meg tök jól elvagyok a vendégszobában.
- Jól van, megértem! – sóhajtott fel, és berántotta a bőröndjén a cipzárt. Szőke haját egy nagy kontyban fogta össze a feje tetején, aztán tüntetőleg megállt előttem. – De azt nem fogom hagyni, hogy legalább egy este ne tudd elengedni ezt az egészet. Szükségem van rád, Row!
- Csak egy este? – kacsintottam rá, aztán felpattantam az ágyról, és a legjobb barátnőmbe karoltam.
- Az összes este! – nevetett fel harsányan, majd a nagy bőröndjét maga után ráncigálva kivonult velem a szobából.
Kacagva hagytam, hogy maga után húzzon, épp ideje volt indulnunk, ha nem akartuk lekésni a nyaralásunkról, ami most végre, annyi év álmodozás, tervezgetés, és félretett zsebpénz után valóra válik.
Reszkess Royal Princess, jövünk!
KAMU SEDANG MEMBACA
𝘙𝘌𝘓𝘈𝘛𝘐𝘖𝘕𝙎𝙃𝙄𝙋
RomansaMit teszel, ha az akit szeretsz megcsal, mégpedig a szemed láttára? Rowen Medsen élete legnagyobb csalódását követően a kezébe veszi az irányítást, és legjobb barátnőjével elmegy arra a kéthetes hajóútra, amit évek óta tervezgetnek. Úgy gondolja, v...